رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره عراق

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره عراق با محوریت حوزه تجارت و خراسان رضوی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره عراق
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، راضیه علیرضایی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: به جهت سهولت در تجارت، برنامه عملیاتی حوزه تجارت خارجی استان را تدوین کرده‌ایم و آن را به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه داده‌ایم.

    وی افزود: در این برنامه بحث توسعه صادرات در بازارهای موجود از جمله افغانستان و آسیای میانه مصوب شده است که این دو منطقه به عنوان بخش اصلی بازار مورد توجه قرار دارد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های بخش‌های صنعتی در این برنامه طرح‌ریزی‌شده، عنوان کرد: یکی از مسائلی که مورد توجه قرار دارد نفوذ به بازارهایی همچون چین، روسیه، ژاپن، و هنگ‌کنگ در بحث صادرات و تجارت است.

    علیرضایی بیان کرد: بحث توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی و تجاری از دیگر اهدافی است که مورد توجه قرار دارد، همچنین استانداردسازی دپارتمان خارجی در واحدهای تولیدی را هم طرح‌ریزی کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه در سال 94 با تدوین برنامه توسعه صادرات به دنبال جهش در سال جدید بودیم، تصریح کرد: تصمیم بر این شد در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به دنبال اجرا شدن این برنامه باشیم تا شاهد ثمرات مثبتی در عرصه تجارت باشیم.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره عراق که محوریت آن استان خراسان رضوی است، تأکید کرد: در راستای توسعه بازارهای هدف و عرصه تجارت، این نمایشگاه از 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری با فضایی به مساحت 1232 مترمربع و با حضور 64 شرکت برپا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت