نماینده تشکل‌های چاپ سراسر کشور خبر داد:

برگزاری دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب با حمایت دو برند جهانی

عصر نمایشگاه- غلامرضا شجاع از برگزاری دومین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با حمایت دو برند جهانی چاپ دروپا و اینترپک در شهر آفتاب خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب با حمایت دو برند جهانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, غلامرضا شجاع، نماینده تشکل‌های چاپ سراسر کشور، از برگزاری دومین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب  خبر داد و گفت:‌ بنده از طرف شرکت برساز رویداد پارس که مجری برگزاری این نمایشگاه است به عضویت شورای عالی مشاوران این نمایشگاه درآمده‌ام.

    وی ادامه داد:‌ نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با همکاری شرکت نمایشگاهی دوسلدورف (با دو برند دروپا و اینترپک) 19 تا 22 مهر سال جاری در مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود. 24 تشکل شامل اتحادیه ، تعاونی و انجمن صنعت چاپ استان‌های کشور (بجز تهران) از برگزاری این نمایشگاه حمایت می‌کنند چرا که این رویداد می‌تواند موجب تقویت اعتبار جهانی و فروش کالا های ایرانیِ در سالی که رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده با کیفیت خوب کالای داخلی و ورود تکنولوژی روز جهان به کشور مواجه شود.

    شجاع تصریح کرد:‌ بنده امسال به عنوان مشاور عالی برگزارکنندگان این نمایشگاه با شرکت برساز رویداد پارس همکاری دارم که این شرکت با شرکت نمایشگاهی دوسلدورف( دروپا و اینترپک) شراکت و همکاری دارد. مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب و سالن های موجود استاندارد آن در سطح خاورمیانه بینظیر است و امیدواریم که در سالهای آینده شاهد کامل تر شدن این مرکز نمایشگاه باشیم که در پروژه آن 4 سالن سه قلو ، تمام امکانات جانبی نمایشگاهی مانند هتل و دیگر امکانات دیده شده است.

    وی افزود:‌ نمایشگاه IPAP و pacprocess (چاپ، بسته بندی و فرآوری) وقتی در کنار دو نمایشگاه دروپا و اینترپک قرار می گیرد می تواند معتبرترین نمایشگاه منطقه باشد. در زمانی که دشمن به هر نحو سهمی در انزوای ایران اسلامی دارد این نمایشگاه با حمایت دو برند جهانی موفق شده است نام ایران را در بیش از 139 کشور دنیا تبلیغکند و این موضوع باعث تقویت اعتبار و فروش محصولات ایرانی با کیفیت و ورود تکنولوژی روز جهان به کشور و عرصه توانمندی های کشور خواهد بود.

    شجاع گفت:‌ سال گذشته با توجه به اینکه اولین دوره برگزاری این نمایشگاه بود،‌ با وجود اینکه حمایت های لازم از اهالی چاپ انجام نشد،‌ به اعتراف متخصصین صنعت چاپ با نزدیک به 7500 بازدید کننده تخصصی نمره قبولی گرفت، چون برخلاف نمایشگاه‌های داخل شهر که عده‌ای شهروند فقط برای جمع آوری خودکار و کیسه و هدایای تبلیغاتی روزهای تعطیل خود را به نمایشگاه می‌روند تمام مراجعین نمایشگاه شهرآفتاب، نه فقط بازدید کننده بلکه متخصص هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت