مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

نمایشگاه کتاب استان البرز شهریورماه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نمایشگاه کتاب البرز در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: مذاکراتی با وزارتخانه برای افزایش یارانه کتاب استان انجام شده است.

نمایشگاه کتاب استان البرز شهریورماه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، سیدموسی حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، اظهار کرد: محل این نمایشگاه از استاندارد مناسبی برخوردار است و مشکلاتی که در سال گذشته ایجاد شد، به طور کلی رفع شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون 2 نمایشگاه در این محل برگزار شده است، افزود: بر اساس هماهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه کتاب البرز در شهریور ماه سال جاری با کیفیت بالایی برگزار می شود چراکه ناشران از هم اکنون آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام کرده اند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه مذاکراتی با وزارتخانه برای افزایش یارانه کتاب استان انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده انتظار می رود این نمایشگاه تا 80 درصد به جایگاهی که برای آن متصور هستیم، دست یابد.

    وی با اشاره به برخی موارد جانبی در برپایی نمایشگاه که باید مد نظر قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه مکان در نظر گرفته شده برای نمایشگاه کتاب البرز، مکان دائمی سایر نمایشگاه ها محسوب شده و در مرکزیت است، میزان استقبال و حضور مردم افزایش می یابد.

    حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در سال جاری نیز با مشارکت بخش خصوصی صورت می گیرد و تاکنون چندین پیشنهاد به این اداره کل ارسال شده که در این راستا نشستی برای استفاده از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی برگزار می شود.

    وی بیان کرد: بر این اساس شورای سیاست گذاری نیز با حضور مسئولان دستگاه های مختلف فرهنگی برای مشارکت بهتر و بیشتر در بحث برپایی نمایشگاه کتاب صورت می گیرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته علی رغم مشکلاتی که وجود داشت، فروش بیشتری نسبت به سال 93 داشتیم و ناشران رضایت داشتند، افزود: در سال جاری نیز به طور قطع این نمایشگاه با فروش و کیفیت بیشتری برگزار و تلاش می شود، استان البرز با توجه به ظرفیت های موجود به عنوان برندی مطرح شود که مورد استقبال ناشرین قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت