نمایشگاه قرآن و عترت تا ۱۲خردادماه دایر است

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نمایشگاه قرآن و عترت تا دوازدهم خردادماه دایر است که امیدواریم شورای توسعه قرآنی استان حمایت‌های لازم را از این نمایشگاه داشته باشند.

نمایشگاه قرآن و عترت تا ۱۲خردادماه دایر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا، سید موسی حسینی کاشانی صبح امروز در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که به ریاست آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان یادکرد و عنوان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت تا دوازدهم خردادماه دایر است که امیدواریم شورای توسعه قرآنی استان حمایت‌های لازم را از این نمایشگاه داشته باشند.
    وی افزود: کتاب‌های قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و برنامه‌های جانبی قرآنی ازجمله بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به فعالیت تدوین سند راهبردی قرآنی اشاره و تصریح کرد: فعالیت تدوین سند راهبردی آغازشده و قرار است با مشارکت دستگاه‌ها اجرایی شود.
    وی با اشاره به فعالیت قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شهرداری، بسیج، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نیروی انتظامی، جامعه المصطفی العالمیه، جامعه الزهرا(س)، مسجد مقدس جمکران و مصلی قدس، گفت: بر اساس دستورالعمل جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی می‌توانیم مجموعه‌هایی فعال در عرصه قرآن را به جلسات شورا دعوت کرده و از ظرفیت آن‌ها برای توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.
    حسینی کاشانی عنوان کرد: بیش از 100 موسسه قرآنی در استان فعال است که باوجود چنین ظرفیتی می‌توان در اجرای برنامه‌های قرآنی فعالیت‌های مطلوبی داشت.
    وی بیان کرد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی در چند سالی که فعالیت‌های خود را آغاز کرده، گام‌های مثبت و مؤثری در زمینه ترویج آموزه‌های قرآنی، بر اساس مصوبات برداشته است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها در سطح استان، تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها باید به جلسه ابلاغ شود که بتوانیم تقویم اجرایی برنامه یک‌ساله استان را با برنامه‌ریزی و هماهنگی پیش ببریم.
    وی به فعالیت استودیو تولید محصول قرآنی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: نخستین استودیو تولید محصولات قرآنی با 500 میلیون تومان اعتبار در قم تجهیز شده است و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، قرار است دو استودیو دیگر نیز در استان به بهره‌برداری برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت