جایزه رهبران نسل بعد یوفی سرمایه‌های انسانی صنعت نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- جایزه رهبران نسل بعد یوفی متخصصان جوانی را که ابتکار عمل و نوآوری شاخصی را در حوزه فعالیت خود، به خرج می‌دهند مورد تشویق قرار می‌دهد. حضور در NGL Grant ۲۰۱۸ فرصت بزرگی است برای اینکه حرفه خود را در صنعت نمایشگاهی ارتقا بخشیده، بخشی از تیم چندملیتی متخصصان این عرصه باشید، افکار خود را در مورد آینده این صنعت به اشتراک بگذارید و مدافعی فعال برای ارزش جلسات چهره به چهره باشید.

جایزه رهبران نسل بعد یوفی سرمایه‌های انسانی صنعت نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، یکی از برندگان UFI NGL Grant 2017 دیانا سلمان، مدیر تغییرات استراتژیک منابع انسانی IFP Expo از کشور لبنان بود. سلمان می‌گوید، تا به حال هیچ مسابقه‌ای را برنده نشده‌ام زیرا تا قبل از ورود به UFI’s NGL Grant 2017 که یک طرح ابتکاری برای متخصصان صنعت نمایشگاهی است و تغییرات و نوآوری را در حوزه‌ آنان اعمال می‌کند، هیچ درخواستی برای هیچ کجای دیگر نفرستاده بودم. در اینجا نکاتی را که دیانا سلمان برای حضور موفق در این رقابت نوشته است، می‌خوانیم:
    ارزش خود را نشان دهید: UFI لیست نیازمندی‌های درخواست را ‌‌روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد، شامل اپلیکیشن‌هایی برای ارائه نظرات و فعالیت‌های شما که تاثیر خلاقانه‌ای بر این صنعت دارند. اپلیکیشن‌ها متنوع هستند و توسط گیرندگانی نوشته شده‌اند که سابقه‌توسعه کسب‌و‌کار، پایداری، کارآفرینی و منابع انسانی دارند و هر یک از آنها به یکسری نکات کلیدی برای انتخاب پاسخ داده‌اند: درک شما از صنعت نمایشگاه و دلیل شما برای انتخاب آن، ارزشی که شما می‌توانید وارد این صنعت کنید و اقدامات یا نظراتی که تاثیر مثبت در حوزه کاری شما می‌گذارند.
    ارتباط برقرار کردن: تبریک، شما از میان 5 برنده انتخاب شدید! حالا با هم‌تیمی‌هایتان آشنا شوید. باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیرید و کاری کنید که جلسه کنفرانس UFI در ماه نوامبر به بهترین وجه ممکن برگزار شود. اپلیکیشن خود را با آنان به اشتراک گذاشته و از طرفی مال آنان را نیز بخوانید و آنها را در LinkedIn وارد کرده و یک گروه WhatsApp ایجاد کنید.
    زمانی را برای جلسات آنلاین اختصاص دهید: برای کسب نتایج عالی، یک‌ساعت و نیم در هفته وقت بگذارید. از طریق کنفرانس و Skype با تیم خود و به‌ویژه UFI تماس برقرار کنید. UFI مشاوره‌هایی را در خصوص پرزنتیشن ما ارائه کرد و ما را به متخصصان این صنعت مرتبط ساخت و در نظرسنجی جهت جمع‌آوری اطلاعاتی که برای پژوهش ما لازم بود، کمک شایانی کرد و از پرزنتیشن ما حمایت لازم را انجام داد.
    تا جایی که امکان دارد تمرین کنید: شما جلسه خود را در هشتاد و پنجمین کنفرانس جهانی UFI در مقابل صدها هیات شرکت‌کننده برگزار خواهید کرد بنا‌براین، صحبت‌کردن شما در برابر چنین جمعی کار بسیار بزرگی است. زمانی که موضوعات را بیان می‌کنید و چندین مرحله را به اتفاق تیم خود انجام می‌دهید، آرام و خونسرد باشید. حتی می‌توانید با دیدن ویدئوی برگزاری جلسات نفرات قبلی در You Tube چیزهایی یاد بگیرید.
    شبکه: تعاملات چهره به چهره، هسته اصلی صنعت ماست، پس در طول جلسات، مراسم ناهار، شام و مهمانی‌ها تا جایی که امکان دارد به شبکه متصل شوید. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی UFI را دنبال کرده و از طریق توییتر، در اکسپو چت آنان شرکت کنید. این یکی از بهترین فرصت‌ها برای ارتقای حرفه شما و به‌دست آوردن یک بینش درست از روند فعلی صنعت و چالش‌هایی است که سایر متخصصان این صنعت با آن روبه‌رو هستند. من بسیار خوش‌شانس بودم که مربی خود را در کنفرانس UFI دیدم و امیدوارم شما هم استفاده ببرید.
    NGL Grant در سال 2017
    برندگان جایزه رهبران نسل بعدی UFI در سال 2017 عبارت بودند  از: سلین کاکیچی (Selin Kakici) جانشین رئیس هیات مدیره‌ نمایشگاه‌های تجاری HKF ترکیه؛ کاتارینا کیاپ (Katharina Keupp) مشاور پروژه در Messe Munich آلمان؛ نئو موهلاتلول (Neo Mohlatlole) مدیر توسعه کسب‌و‌کار از ارتباطات هفت‌رنگ آفریقای جنوبی؛ توماس رول  (Thomas Revell) مدیر پایداری از GES انگلستان و دیانا سلمان، مدیر تغییرات استراتژیک منابع انسانی، IFP Expo از لبنان.
    حامی مالی: UBM
    برنامه زمان‌بندی جایزه رهبران نسل بعدی 2018
    4-1 ماه می‌2018: کارگاه و شرکت در کنفرانس اروپایی UFI در ورونای ایتالیا
    می تا اکتبر: یک‌ساعت و نیم در هفته به‌منظور کسب آمادگی شما برای جلسات کنفرانس جهانی
    30 اکتبر تا 3 نوامبر: پرزنتیشن در کنفرانس جهانی UFI در سن پترزبورگ روسیه
    نوامبر 2018 تا آوریل 2019: هر شش هفته یک‌ساعت و نیم برای تمرین برنامه

    *مترجم: حمیدرضا نظامی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت