انتشار گزارش شاخص مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی(CEIR) در سال ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی (CEIR) گزارش شاخص سال ۲۰۱۸ خود را در تاریخ ۱۲ آوریل منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که سرعت رشد صنعت نمایشگاهی B۲B همراه با اقتصاد کلان در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

انتشار گزارش شاخص مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی(CEIR) در سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، شاخص CEIR صنعت نمایشگاهی سال 2017 را تجزیه و تحلیل می‌کند و چشم‌اندازی از اقتصاد و صنعت نمایشگاهی در سه سال آینده ارائه می‌دهد. به عنوان یک معیار هدف از عملکرد سالانه صنعت نمایشگاهی، شاخص CEIR تغییرات سال به سال را توسط چهار معیار کلیدی برای تعیین عملکرد کلی اندازه‌گیری می‌کند: خالص فوت مربع  (NSF)  فروخته شده از فضای نمایشگاهی؛ حضور حرفه‌ای‌ها؛ تعداد شرکت‌های نمایشگاهی و درآمد ناخالص.
    شاخص CEIR آمار مربوط به عملکرد صنعت نمایشگاهی را در 14 بخش اصلی صنعت ارائه می‌کند:
    1. خدمات کسب و کار (BZ)
    2. کالاهای مصرفی و خدمات (CG)
    3. کالاهای مصرفی احتیاطی و خدمات (CS)
    4. آموزش  (ED)
    5. صنایع غذایی (FD)
    6. املاک و مستغلات حقوقی و واقعی (FN)
    7. دولت (GV)
    8. ساختمان‌سازی، ساخت و ساز و تعمیرات خانه (HM)
    9. ماشین‌آلات صنعتی/سنگین و نهاده‌های نهایی تجاری (ID) 
    10. ارتباطات و فناوری اطلاعات (IT)
    11. مراقبت‌های بهداشتی و درمانی (MD)
    12. مواد اولیه و دانش (RM)
    13. کالاهای ورزشی، مسافرت و سرگرمی (ST)
    14. حمل و نقل (TX)
    رشد اقتصادی ایالات متحده در سال 2017 باز هم ثابت بود. رشد تولید ناخالص داخلی به 3/2 درصد رسید که پیشرفت قابل توجهی را نسبت به نرخ رشد 53/1 درصدی در سال 2016 نشان می‌دهد و هشتمین سال متوالی رشد ملایم اقتصاد آمریکا بود.
    مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی انتظار دارد که رشد تولید ناخالص داخلی در چند سال آینده با نرخ بالای رشد مخارج مصرفی شخصی و افزایش هزینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مواجه شود که بخشی از آن به دلیل کاهش مالیات‌های اخیر است.
    افزایش ملایم هزینه‌های دولتی باعث رونق مضاعف خواهد شد. براساس پروژه اخیر مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی، نرخ رشد در سال 2018 به حدود 9/2 درصد می‌رسد اما در سال 2019 سرعت رشد کاهش یافته و به نرخ 7/2 درصد می‌رسد و در سال 2020 نیز در حدود 5/2 درصد خواهد بود.



    هر چهار شاخص در سال 2017 افزایش یافته و درآمد واقعی 9/2 درصد بالاتر از سال 2016 بود. تعداد شرکت‌کنندگان حرفه‌ای و خالص فوت مربع  (NSF)  فروخته شده از فضای نمایشگاهی به ترتیب 1/2 درصد و 0/2 درصد افزایش یافتند، درحالی‌که تعداد شرکت‌های نمایشگاهی 1/1 درصد رشد داشتند.
    معاون اقتصادی مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی، دکتر آلن شاو  اقتصاددان ارشد انجمن جهانی مشاوره اقتصادی شرکت‌ها گفته است: «خوش‌بینی در محیط کسب و کار و اقتصاد قدرتمند و پیشرفت شغلی برای اداره کردن نمایشگاه‌ها باید ادامه داشته باشند».
    به گفته شاو: «انتظار می‌رود صنعت نمایشگاهی نهایتا در سال 2018 به مرحله جدیدی از توسعه دست یابد و از شاخص کلی خود در گذشته پیشی بگیرد».


    شاخص کل مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی، معیاری از عملکرد صنعت نمایشگاه سراسری، با افزایش متوسط 2درصدی، نسبت به سال 2016 یک صدم درصد بالاتر رفته است.
    سازمان‌دهندگان نمایشگاه می‌توانند از آخرین داده‌ها در کنار یکدیگر با شاخص تحلیلگر عملکرد رویداد (IEPA)  استفاده کنند تا عملکرد رویداد خود را مورد سنجش قرار دهند. با حمایت انجمن سازمان‌های نمایش مستقل (SISO)‌، شاخص تحلیلگر عملکرد رویداد CEIR طراحی شده است تا موسسان را برای ارزیابی عملکرد نمایشگاه خود در برابر معیارهای شاخص CEIR محک بزند. علاوه بر این، نمایشگاه را در مقابل عملکرد کلی بخش صنعت و صنعت نمایشگاهی به‌طورکلی ارزیابی و مقایسه می‌کند.
    به‌روز‌رسانی پیش‌بینی شاخص CEIR در (مجله) پردیکت منتشر خواهد شد: کنفرانس سالانه صنعت نمایشگاهی در ام.جی.ام نشنال‌هاربر  در اکسون هیل‌، MD، 14-13 سپتامبر.
    به گفته مدیر کل مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی، کتی برادن : «ترکیبی از گزارش شاخص CEIR، آمار (سرشماری) CEIR و ابزار تحلیلگر عملکرد رویداد منابع قدرتمندی برای به کار بردن استراتژی در آینده نزدیک خواهد بود».
    وی اضافه کرد: «همه این داده‌ها زمانی واقعی است که با به‌کارگیری آنچه اقتصاددانان متخصص و آینده‌نگر به ما می‌گویند، مدیران صنعت بتوانند با اعتماد به نفس برای آینده برنامه‌ریزی کنند».
    برای اطلاعات بیشتر از مرکز مطالعات صنعت نمایشگاهی،به آدرس www.ceir.org مراجعه کنید.

     

    *مترجم : سمیه مردانه

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت