جایزه بهترین غرفه‌های نمایشگاهی جهان

عصر نمایشگاه- مجله ‌Exhibition World‌ متعلق به انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی «یوفی» در حال تدارک جوایزی برای تجلیل از موفقیت نمایشگاه در قسمتی است که بیشترین اهمیت را دارد؛ یعنی غرفه‌های نمایشگاهی.

جایزه بهترین غرفه‌های نمایشگاهی جهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، همه‌ساله بیش از 31000 نمایشگاه در سرتاسر جهان، با 260 میلیون بازدیدکننده و بیش از 4.4 میلیون شرکت برگزار می‌شود. صنعت نمایشگاهی ما با بیش از 1200 محل نمایشگاهی که حداقل 5000 متر مربع فضای داخلی دارند، جهانی‌تر و پیشرفته‌تر از همیشه شده است.
    غرفه‌داران همانند خونی در رگ‌های صنعت ما جاری هستند، بنابر این لازم است که غرفه‌های موثر را شناخته و از آنان تجلیل کنیم. تجارب برندهای شگفت‌انگیز، معماری خیره‌کننده، طراحی و خاطراتی که تعریف می‌شود همگی بدین معناست که غرفه‌داران نتایجی را که می‌خواستند کسب کرده اند. مهم نیست به‌دنبال فروش باشیم یا بالا بردن آگاهی از یک برند خاص و یا شناخته‌شدن به‌عنوان رهبر فکری، باید دانست این آژانس‌ها و طراحان و سازندگان هستند که دیدگاه و تخصصشان ایجاد چنین غرفه‌هایی را ممکن می‌سازد. این جوایز در واقع نوعی تجلیل از تاثیرات خلاقیت و طراحی است. این غرفه در لندن باشد یا دوسلدورف، سنگاپور یا سائوپائولو، شانگهای یا شیکاگو، هیچ فرقی نمی‌کند. مهم نیست که 9 متر مربع باشند یا 900 متر مربع، نمایشگاه مُد باشند یا غذا، نمایشگاه تجهیزات ساختمانی باشد یا تکنولوژی، نمایشگاه جهانی باشد یا منطقه‌ای، در هر حال این غرفه‌های مناسب و مطلوب هستند که موجب تفاوت در نتیجه‌گیری مشتریان می‌شوند. ما به‌عنوان یک صنعت، قطعا تاثیرات خلاقانه و مبتنی بر فناوری و همینطور افرادی که به خلق آن کمک می‌کنند، تحسین  می‌کنیم.
    جایزه نمایشگاه جهانی (World Exhibition Stand Awards) مجموعه‌ای کاملا جدید از جوایز است که از بهترین‌های طراحی و تجارب نمایشگاهی تجلیل به عمل می‌آورد و تفاوتی هم نمی‌کند که چه نمایشگاهی باشد و در کجای دنیا برگزار شده باشد و یا چه مشتریانی داشته باشد. جایزه نمایشگاه جهانی (World Exhibition Stand Awards) بهترین غرفه‌ها را در سراسر جهان معرفی می‌کند. داوران، به‌دنبال مفاهیم طراحی هستند که جاذبه منحصر‌به‌فردی برای کاربر داشته باشد، مطابق طرح توجیهی مشتریان باشد و از تکنولوژی و معماری نوآورانه بهره برده باشد. سناریو و داستانی که در پشت طراحی قرار دارد، از اهمیتی برابر با خود طراحی برخوردار است.
    رده‌بندی هر نوع غرفه
    20 رده‌بندی در این جایزه لحاظ شده است که شامل هر غرفه با هر اندازه و سبک نمایشگاهی، پایداری، کاربری مجدد، معماری و تعریف داستان و خاطرات می‌شود. مسئله‌ مهم، نشان دادن تاثیر بازاریابی زنده و بی واسطه است. استفاده بهینه از طراحی، مصالح جذاب، گرافیک‌های قوی، تکنولوژی هوشمند و هرچه که به برندها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با مخاطب ارتباط چهره به چهره داشته باشند در این رویداد (جایزه نمایشگاه جهانی، World Exhibition Stand Awards) از آن تجلیل می‌شود.
    چیزی که مهم است تاثیر خلاقانه است.
    شناخت بهترین غرفه‌های نمایشگاهی در جهان
    World Exhibition Stand Awards شما را در زمره نخبگان جهان قرار می‌دهد. WESA به معیاری برای تاثیر و تعالی غرفه‌های نمایشگاهی تبدیل خواهد شد و به مشتریان و مشتریان بالقوه شما نشان می‌دهد که خلاقیت و اجرای شما از چه استاندارد بالایی برخوردار است. با تجلیل‌های ویژه‌ای که از کارهای خلاقانه شما به‌عمل می‌آید، خود را از دیگران متمایز کنید.
    بازتاب کل صنعت
    World Exhibition Stand Awards صرفا منحصر به نقش‌آفرینان بزرگ این صنعت نیست، آنها طوری طراحی شده‌اند که غرفه‌هایی با هر اندازه و نیز راه‌حل‌هایی خلاقانه برای چالش‌های واقعی را نشان می‌دهند.
    رده‌بندی‌های خاصی وجود دارد که نشان می‌دهد چه غرفه‌هایی کوچک‌تر و قابل استفاده مجدد هستند. کل فرآیند، ساده و بدون حاشیه است و برندگان در رسانه‌های معتبر جهانی معرفی می‌شوند.
    فلسفه‌ ایجاد World Exhibition Stand Awards در واقع تجلیل، معرفی و پاداش‌دادن به تعالی خلاقانه در طراحی غرفه‌های نمایشگاهی است.
    هیات داوری
    هیات داوری WESA از افراد ارشد در رده بین‌المللی با ذهنی درخشان و مجرب تشکیل شده که عبارتند از: برگزارکنندگان نمایشگاه‌های جهانی، انجمن‌های بازرگانی و نمایندگان برخی برندهای معروف در جهان که حجم وسیعی از دانش نمایشگاهی و تجربیاتی ارزشمند از چالش‌ها و فرصت‌هایی که پیش روی غرفه‌داران است، با خود خواهند آورد. به‌منظور حفظ بی‌طرفی هیات داوری، نمایندگان آژانس‌ها یا شرکت‌های طراحی و ساختمانی اجازه‌ورود به این هیات را ندارند. جزئیات کامل هیات داوری مختصرا اعلام خواهد شد.

    یک جایزه بین‌المللی واقعی
    نمایشگاه‌ها، یک رسانه ‌‌بازاریابی بین‌المللی هستند و جوایز نیز مثل خود این صنعت، جهانی هستند. تمام شرکت‌کنندگان در گالری آنلاین نمایش داده خواهند شد. کلیه شرکت‌کنندگان منتخب و برنده در یک نشریه تحت عنوان «بهترین غرفه‌های نمایشگاهی در جهان» نمایش داده می‌شوند که توسط Exhibition World توزیع شده و برای  500 برند پیشرو در دنیا ارسال می‌‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت