نماینده مردم تهران در مجلس:

نمایشگاه کتاب ضرورتی انکارنشدنی است

عصر نمایشگاه- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب ضرورتی انکارنشدنی است، گفت: برپایی این نمایشگاه به صورت سالانه علاوه‌بر اینکه انگیزه عمومی برای مطالعه خرید کتاب در میان مردم ایجاد می‌کند، نهضتی نیز برای حرکت فعالان و دست‌اندرکاران آن به شمار می‌آید.

نمایشگاه کتاب ضرورتی انکارنشدنی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، «مجتبی رحماندوست» در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: دکتر شریعتی در نامه‌ای خطاب به پسرش می‌گوید، اگر می‌خواهی اسیر هیچ دیکتاتوری نشوی بخوان، بخوان و بخوان. ما نیز اگر می‌خواهیم شر شیاطین از سر ما برداشته شود، باید کتاب بخوانیم و با چشم باز حرکت کنیم.

    وی ادامه داد: یافتن بصیرت نکته مهم و ارزشمند است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند و از ابزارهای بصیرت افزایی در اطراف ما کتاب است.

    رحماندوست با اشاره به رشد روش‌های مطالعه دیجیتالی عنوان کرد: با وجود رشد سریع و گسترده شبکه‌های مجازی و اینترنتی مثل سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و حتی رادیو و تلویزیون هیچ کدام نتوانسته جای کتاب را بگیرند.

    عضو فرهنگستان هنر تاکید کرد: این تصور اشتباه است که کتاب با ورود فضای دیجیتال و الکترونیک جایگاه خود را از دست دهد. خوشبختانه در نمایشگاه انواع کتاب در قالب الکترونیک، صوتی، دیجیتال و... عرضه شده است و افراد می‌توانند به تناسب نیاز‌شان کتاب انتخاب کنند و این از نقاط ویژه این نمایشگاه است.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه ( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت