برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در حاشیه ITE ۲۰۱۸

عصر نمایشگاه- مرکز فابا در حاشیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE ۲۰۱۸) سه کارگاه آموزشی را برگزار می‌کند.

برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در حاشیه ITE ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، به منظور تبادل تجربیات و ارتقاء سطح دانش تخصصی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد، هر ساله کارگاه‌های مختلفی در حوزه آخرین تحولات و موضوعات روز در بخش صنعت بانکداری و پرداخت در حاشیه آن برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان به حضور در ITE 2018، می‌توانند برای شرکت در سه کارگاه «کسب و کارهای پلتفرمی»، «رایانش تکاملی» و «مدیریت تجربه مشتری» ثبت‌نام کنند.

    ثبت‌نام در 40 کارگاه معرفی محصول
    همچنین برگزاری ده‌ها کارگاه معرفی محصول از جمله برنامه‌های جانبی ITE 2018 است. بی‌تردید، هدف از حضور در هر نمایشگاهی، معرفی محصلات و خدمات شرکت‌کنندگان است. آنها می‌خواهند از این فرصت برای فروش محصول، یافتن مشتریان جدید و دست‌یابی به بازارهای مناسبی بهره‌مند شوند.

    هر ساله در حاشیه رویداد ITE در کنار برپایی غرفه‌ها، مکان مناسبی برای معرفی محصول، توسط صاحبان فناوری و کسب وکار، پیش‌بینی می‌شود. در سه روز برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، امکان برگزاری 40 کارگاه معرفی محصول فراهم است. حضور بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان و خبرنگاران رسانه‌های جمعی در این برنامه‌ها آزاد و رایگان است. مدت زمان هر کارگاه، 30 دقیقه خواهد بود.
     
    تعدادی از این برنامه‌ها به حامیان رویداد ITE تعلق می‌گیرد. صاحبان غرفه نیز در اولویت برگزاری و رزرو کارگاه‌های آموزشی هستند.  شرکت‌های داخلی و خارجی می‌توانند، از دیگر متقاضیان این بخش باشند.

    متقاضیان برای تعیین زمان و نحوه اجرای برنامه، با دبیرخانه نمایش تراکنش ایران قرارداد همکاری تنظیم می‌کنند. تعیین محصول و سخنران، به عهده آنهاست و باید مرتبط با موضوع نمایشگاه باشد. امکانات مناسب برای برگزاری هر برنامه، توسط دبیرخانه نمایشگاه، تدارک دیده می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات لازم را در مورد چگونگی ثبت‌نام و حضور در کارگاه‌های آموزشی و معرفی محصول از همین سایت کسب کنند.

    فرصت‌ها و ظرفیت‌های ITE 2018
    پیش‌بینی می‌شود در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، 80 متخصص داخلی و خارجی سخنرانی کنند و این رویداد بیش از پنج هزار بازدیدکننده تخصصی و پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای داشته باشد.

    نمایشگاه تراکنش ایران، در 5500 متر مربع فضای نمایشگاهی و در چهار سالن، با حضور بیش از 100 بانک و شرکت داخلی و خارجی، 22 تا 24 آبان سال 1397 در بوستان گفت‌وگو واقع در تهران، برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت