پیام مدیرعامل شهرآفتاب به مناسبت روز صنعت نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- امیدوارم به زودی روز جهانی صنعت نمایشگاهی را با تفکری جهانی و با حضوری پرقدرت تر از همیشه تجربه کنیم

پیام مدیرعامل شهرآفتاب به مناسبت روز صنعت نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی پیامی را جهت انتشار به تحریریه ما ارسال کرد؛ متن این پیام به شرح ذیل است:
    صنعت نمایشگاهی در جهان امروز نقش به‌سزایی در معرفی کالاها، محصولات فرهنگی و اقتصادی کشور‌های مختلف ایفا می‌کند. در واقع کالاها و محصولات فرهنگی توسط صنعت نمایشگاهی در جهان معرفی می‌شوند که این امر خود زمینه‌ای است برای معرفی کالاهای اقتصادی یک کشور در دنیا که بر توسعه صادرات نیز تاثیر بسزایی دارد. همچنین صنعت  نمایشگاهی نقش مثبتی در زمینه‌های ایجاد شغل، بهبود تجارت داخلی و خارجی، سرمایه‌گذاری‌های هدفمند و حتی زندگی روزمرۀ مردم دارد. 
    بنا بر آنچه گفته شد، همواره معتقد به این هستم که نمایشگاه هر سال محلی است برای دیدن نقاط قوت و ضعف. نقاط قوت را باید حفظ کرد و نقاط ضعف را از بین برد. که این امر مستلزم به ایجاد اتحاد و وفاق میان تمامی فعالان عرصه صنعت نمایشگاهی کشور است. در نتیجه  رسیدن به یک وفاق و اتحاد همگانی میان تمام فعالین صنعت نمایشگاهی ایران و نیز مدیران و مسئولان ارشد کشور می‌تواند سرآغازی برای ایجاد تحول سازنده در عرصۀ صنعت نمایشگاهی کشور باشد.

    ما معتقدیم  ایجاد وفاق و هماهنگی میان فعالان عرصه صنعت نمایشگاهی کشور سبب رشد اقتصادی می شود و همچنین برگزاری نمایشگاه‌هایی با استانداردهای بین‌المللی و نیز حضور پرقدرت و با تدبیر و هدفمند در نمایشگاه‌های خارجی می‌تواند تاثیر بسزایی در حمایت از کالای ایرانی داشته باشد. 
    در همین راستا سیاست نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ایجاد هماهنگی‌های بیشتر با سایر سایتهای‌های نمایشگاهی کشور بوده و در این زمینه نیز تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است. همچنین در راستای کمک به رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی، با افراد، شرکت‌ها و نهادهای دخیل در عرصه صنعت نمایشگاهی هم افزایی بسیار خوبی وجود دارد و تلاش دست اندرکاران نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ایجاد شرایط مناسب برای برگزارکنندگان رویدادهای عرصه صنعت نمایشگاهی است.

    هرروز در گوشه‌ای از جهان نمایشگاهی برگزار می‌شود در نتیجه می‌توان گفت هر روز، روز صنعت نمایشگاهی است اما این روز خاص را برای نزدیکی فعالان این عرصه مغتنم می‌شماریم. 
    روز جهانی صنعت نمایشگاهی را به تمامی فعالان عرصه صنعت نمایشگاهی تبریک می‌گویم و به امید روزی که بتوانیم در روز جهانی صنعت نمایشگاهی با تفکری جهانی حضوری پرقدرت تر از همیشه را تجربه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت