۲۰۰ میلیون ریال بن در نمایشگاه قرآن ارومیه به فروش رفت

عصر نمایشگاه- مسوول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه قرآن ارومیه ۲۰ میلیون تومان بن به فروش رفت که این نشان دهنده استقبال مردم از نمایشگاه های علوم قرآنی است.

۲۰۰ میلیون ریال بن در نمایشگاه قرآن ارومیه به فروش رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, بحرعلی محمودی با اشاره به ویژگی های متمایز نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی ارومیه نسبت به سایر نمایشگاه ها، افزود: تخفیف 50 درصدی از جمله این ویژگی هاست و امید می رود مساجد و حوزه های علمیه از این فرصت استثنایی استفاده کرده و کتاب های مورد نیاز را با نصف بها تهیه کنند.

    وی طلاب و روحانیان را مخاطبان اصلی نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی خواند و گفت: بیشتر کتاب های به فروش رسیده این نمایشگاه مربوط به کتب تفسیر است.
    محمودی به حضور اتحادیه موسسه های قرآنی استان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: موسسه خیرالنسای ارومیه نیز ضمن معرفی موسسه، غرفه "قرآن بخوان، جایزه بگیر" و "نقاشی بکش، جایزه ببر" را برای کودکان دایر کرده که با استقبال روبرو شده است.
    مسوول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تعویض قرآن های نو با کهنه در نمایشگاه علوم قرآنی خبر داد و گفت: عموم مردم در صورت داشتن قرآن های کهنه و قدیمی می توانند با مراجعه به نمایشگاه نسبت به تعویض رایگان آن با قرآن نو اقدام کنند.
    وی استقبال از نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در روزهای آینده را پیش بینی کرد.
    دومین نمایشگاه قرآن و عترت در قالب جشنواره رمضان در آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در حال برگزاری است و ناشرانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم و موسسه های قرآن و عترت استانی در قالب 15 غرفه به همراه یک غرفه اطلاع رسانی در این نمایشگاه حضور دارد.
    سه هزار عنوان کتاب با هفت هزار جلد کتب مذهبی، قرآنی کودک و نوجوان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در این نمایشگاه برای بازدید عموم آماده شده است.
    سه هزار عنوان نرم افزار علوم دینی و قرآنی با موضوعات مختلف در این نمایشگاه در معرض دید و فروش عموم گذاشته شده است.
    در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، مذهبی و نرم افزارهای قرآنی با تخفیف 10 تا 30 درصدی ناشران به علاقه مندان عرضه می شود و بن های خرید با 50 درصد تخفیف از طرف اداره کل ارشاد استان تدارک دیده شده است که در اختیار مردم قرار می گیرد.
    نمایشگاه قرآن و عترت از 19 خرداد به مدت پنج روز همه روزه از ساعت 12 تا 20:30 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
    نخستین نمایشگاه قرآن و عترت با پنج هزار جلد کتاب در 500 عنوان، از 20 تا 26 آذر ماه 1395 شمسی در محل مجتمع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه برگزار شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت