در حاشیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم؛

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، نمایشگاه بزرگ  قرآن کریم همزمان با برگزاری افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد و تا 28 اردیبهشت بر پا است.

    هدف از برپایی این نمایشگاه قرآن، تنها فروش محصولات نیست؛ بلکه مهم‌ترین هدف حضور مؤسسات و دستگاه‌های قرآنی کشور، معرفی مکتوبات قرآنی، هنرهای قرآنی و اسلامی، نشریات و نرم‌افزارهای قرآنی است.

    بنابراین گزارش، علاوه بر برپایی نمایشگاه قرآن که محصولات مختلف قرآنی را به معرض نمایش و فروش گذاشته است، ‌غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره قرآنی و... نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده که فعالیت این غرفه‌ها ‌مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است ودر بخش کودک برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی و تفریحی برای کودکانی که برای تماشای مسابقات قرآن به محل مسابقات می آیند اجرا می شود.

    گفتنی است نمایشگاه قرآنی امسال با همکاری نهادها و مؤسسات قرآنی کشور برپا شده و شامل غرفه هایی همچون غرفه کتاب های دینی و اسلامی امام و رهبری، کتاب بازی های ایرانی ویژه کودکان، فروش آثار خطی و انگشترهای عقیق، تولید و پخش شیک ترین قاب های قران، تابلو فرش قرآنی، روسری و چادر، صنایع دستی، چوبی و هنری منتقش به طرح ها و آیات قرآنی، سایت های خبری و قرآنی، موسسات فرهنگی و هنری، خوشنویسی و ... است اما بخش اصلی نمایشگاه قرآنی شامل غرفه های عرضه کننده محصولات فرهنگی و قرآنی هنری است که در آن محصولات مختلف اعم از کتاب، نرم افزار، و آثار هنری به متقاضیان عرضه می شود.

    همچنین برای برپایی این نمایشگاه، از موسسات و مراکز قرآنی فعال دعوت شده تا به ارائه خدمات قرآنی و توانمندی‌ها خویش بپردازند.

    علاقمندان برای بازید از این نمایشگاه می توانند تا تاریخ سه شنبه 28 اردیبهشت به محل برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران حضور یابند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه ( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت