با مشارکت بخش خصوصی؛

آثار فاخر گردشگری شهرهای اردبیل در نمایشگاه ملی استان معرفی می شود

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نظر داریم آثار فاخر گردشگری شهرهای اردبیل را در چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری این استان معرفی کنیم.

آثار فاخر گردشگری شهرهای اردبیل در نمایشگاه ملی استان معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تنوع و تعدد آثار تاریخی اردبیل کم نظیر در کشور است.

    وی افزود: در تمامی شهرستان های 10 گانه استان آثار متعدد تاریخی و باستانی وجود دارد که گوشه ای از آن در نمایشگاه ملی گردشگری استان معرفی می شود.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اذعان به برگزاری این نمایشگاه در فاصله زمانی چهار تا هشتم تیر ماه ادامه داد: به منظور معرفی توانمندی های استان در این دوره از برگزاری به صورت ویژه از ظرفیت بخش خصوصی، نهادهای مدنی و فعالان حوزه های صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استفاده می شود.

    فلاحی متذکر شد: از جمله اینکه در حوزه صنایع دستی علاوه بر دعوت از صنعتگران، از فعالان صنایع جانبی مانند بازریابی، برند سازی و بسته بندی دعوت خواهد شد.

    وی با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در این دوره از نمایشگاه ادامه داد: همچنین در حوزه میراث فرهنگی نیز توجه ویژه به بخش موزه ها و معرفی آثار و اشیا تاریخی خواهیم داشت.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به اینکه در این دوره از نمایشگاه برای مخاطبان طیف های مختلف برنامه داریم، ادامه داد: به ویژه در جلب مشارکت عمومی برای صیانت از میراث فرهنگی و آثار تاریخی ایده های جدیدی پیاده سازی خواهد شد.

    فلاحی به ضرورت انعکاس اقدامات احیا و مرمت آثار تاریخی نیز اشاره و تصریح کرد: جلب مشارکت تشکل های صنفی فعال در حوزه گردشگری و حضور تشکل های برجسته کشور نیز در دست اقدام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت