عرضه ابتکارات شرکت های ایرانی در نمایشگاه حمل و نقل باکو

عصر نمایشگاه- دو شرکت ایرانی با حضور در « هفدمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر » باکو ، ابتکار جدید خود که یک دستگاه بالا و پایین برنده دوربین های هوشمندی شهری است، به نمایش گذاشته اند.

عرضه ابتکارات شرکت های ایرانی در نمایشگاه حمل و نقل باکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, این نمایشگاه بین المللی با مشارکت 15 کشور و 85 شرکت از دیروز - دوشنبه - در باکو آغاز بکار کرده است.

    شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان، بلاروس، لیتوانی، روسیه، ترکمنستان، ترکیه، اوکراین، یونان و چند کشور دیگر تجهیزات و توانمندی های خود را در حوزه حمل و نقل محموله ها، تجهیزات ریلی، کشتی سازی و ترمیم کشتی ها را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
    بخشی از این نمایشگاه بین المللی به حمل و نقل جاده ای مانند ساخت و ترمیم جاده ها و نیز به کارگیری فناوری های پیشرفته از جمله سیستم های هوشمند در این حوزه اختصاص یافته است. این دستگاه جدید برای تعمیر و نگهداری دوربین های هوشمند شهری توسط گروه 20 نفری متخصصان جوان ایرانی فعال در حوزه های مکانیک ، الکترونیک و کنترل طراحی و ساخته شده است که مورد استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی حمل و نقل باکو قرار گرفت .
    «وحید رضا سپهری» مدیر عامل شرکت مهندسی 'پایا تدبیر پاکان' که با دستگاه بالا و پایین برنده دوربین های هوشمندی شهری در این نمایشگاه شرکت کرده است ،، گفت : با نصب این دستگاه روی دکلهای شهری امکان تعمیر و نگهداری دوربین های هوشمند شهری بدون جر ثقیل و با هزینه کمتر فراهم می شود .
    وی با اشاره به این که این دستگاه بالا و پایین برنده دوربین های هوشمند شهری کاملا تولید داخلی است ، افزود: هدف از حضور در نمایشگاه بین المللی باکو نمایش این ابتکار متخصصان جوان ایرانی و عرضه آن در سطح بین المللی است .
    سپهری خاطر نشان کرد : نمونه این دستگاه از سوی یک شرکت آمریکایی نیز تولید شده است ولی دستگاه ساخت مهندسان جوان ایرانی یک نسل پیشرفته تر از آن است .
    علیرضا صفر یزدی مسئول بخش طراحی شرکت 'رخش سرخ ' نیز گفت : طراحی دستگاه بالا و پایین برنده دوربین های هوشومند شهری و تمام قطعات آن زایده فکر جوانان ایرانی است و با همت 20 متخصص جوان طراحی و ساخته شده است .
    وی افزود: جوانان ایرانی همه استعداد و خلاقیت در زمینه های مختلف را دارند و باید از تواتنمندی های آنها به نحو احسن حمایت و استفاده شود .
    یزدی افزود: متخصصان جوان کشورمان قادر هستند توانمندی های خود را به همه دنیا نشان دهند و با حمایت همه جانبه آنها اقتصاد کشورمان نیز متحول می شود .
    نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر تا 23 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت