آثار صنایع دستی ایران در ۳۰۰ غرفه نمایشگاهی در ارومیه گردآوری می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: اواخر مردادماه امسال در قالب یک نمایشگاه تخصصی آثار فعالان صنایع دستی ایران در ۳۰۰ غرفه نمایشگاهی در ارومیه گردآوری شده و در معرض بازدید و خرید شهروندان قرار می‌گیرد.

آثار صنایع دستی ایران در ۳۰۰ غرفه نمایشگاهی در ارومیه گردآوری می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, جلیل جباری اظهار داشت: امسال با همکاری استانداری آذربایجان غربی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مقرر شده تا نمایشگاه جامعی از همه آثار فعالان صنایع‌دستی کشورمان در ارومیه برپا شود که در نوع خود اتفاق بسیار اثرگذاری در حوزه صنایع‌دستی خواهد بود.

    وی افزود: در واقع این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کشور است که از 29 مردادماه تا یک شهریور به میزبانی ارومیه و همزمان با نخستین جشنواره گردشگری برپا خواهد شد.

    جباری گفت: برگزاری این نمایشگاه و نخستین جشنواره گردشگری به میزبانی ارومیه فرصت بسیار مغتنمی است تا ظرفیت‌های گردشگری این خطه از کشور به همگان معرفی شود بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط به حوزه گردشگری از این فرصت برای اعتلا این بخش بیش از پیش استفاده کنند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در واقع اواخر مردادماه امسال در قالب یک نمایشگاه کاملاً تخصصی آثار فعالان صنایع‌دستی ایران در 300 غرفه نمایشگاهی در ارومیه گردآوری شده و در معرض بازدید و خرید شهروندان قرار می‌گیرد.

    وی تصریح کرد: در قالب این نمایشگاه و جشنواره گردشگری هر یک از استان‌های 31 گانه نیز اقدام به معرفی ظرفیت‌های گردشگری خود می‌کنند بنابراین انتظار می‌رود این نمایشگاه بر رونق سفرهای تابستانی و حجم گردشگران داخلی بیافزاید.

    جباری گفت: در کنار این نمایشگاه و جشنواره اجرای برنامه‌های فرهنگی و مراسم آئینی نیز پیش بینی شده و همزمان یک نشست تخصصی سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود تا ظرفیت‌های گردشگر پذیر قابل سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی بازشناسانده شوند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دائمی ارومیه در پارک جنگلی این شهر برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت