تلاش آی‌تی‌ای‌ ۲۰۱۸ برای تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوری مالی و بانکی در خاورمیانه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، در سال جاری ۴ ساله می‌شود. این رویداد چشم‌انداز خود را همسو با با سند چشم‌انداز ۱۴۰۴، «تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی در خاورمیانه» اعلام کرده است.

تلاش آی‌تی‌ای‌ ۲۰۱۸ برای تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوری مالی و بانکی در خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، رویکرد ITE بر اساس الگوی توسعه هزاره سوم قرار دارد و عبارت است از «توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی در عرصه فناوری‌های نوین صنایع مالی و بانکی.»  


    موضوعات این رویداد نیز در برگیرنده همه مفاهیمی است که در اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال مهم هستند. از جمله این موارد می‌توان به فین‌تک، استانداردها و فرایندها، اینترنت اشیاء، بانکداری متمرکز، پرداخت موبایلی، بلاک‌چین، امنیت، کلان داده، ارزهای رمزنگاری شده، بازاریابی دیجیتال، واقعیت مجازی و بانکداری باز اشاره کرد.

    مرکز فابا، ITE 2018 را مانند دوره‌های پیشین، در آبان ماه و در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، برگزار می‌‌کند. فضای نمایشگاهی این رویداد بالغ بر پنج هزار و پانصد متر مربع است.

    چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، مجهز به سالن کنفرانس، فضای سبز مطلوب در اطراف نمایشگاه، پارکینگ مناسب برای 500 خودرو، پارکینگ اختصاصی برای مهمانان ویژه (VIP)، فضای مدرن و نوساز نمایشگاهی، امکانات مختلف و بوفه غذا و پذیرایی برای بازدیدکنندگان است. امکان معرفی محصولات در فضای باز، دسترسی آسان به محل نمایشگاه و ترانسفر مستقر در محوطه، از دیگر ویژگی‌های این رویداد محسوب می‌شود.

    ITE 2018 در هفت سالن نمایشگاهی برگزار خواهد شد. «سالن تهران»، ویژه غرفه‌ها، محل ثبت‌نام بازدیدکنندگان و استودیو 1 متعلق به تلویزیون زنده نمایشگاه است.

    غرفه‌های مرکز فابا و مدیریت اجراییITE ، به همراه ستاد خبری، استودیو 2 و ایستگاه رادیویی، در «سالن گلستان» واقع شده‌اند. «سالن پردیس»، محل برگزاری کارگاه‌ها و همچنین جشنواره‌های «فین‌تک ایران»، «شهر هوشمند» و «اپ‌های پرداخت موبایلی» است.

    نشست‌های مذاکرات تجاری و گفت‌وگوهای چند جانبه در «سالن آفتاب» برگزار می‌شود. بالکن تنفس نیز در این سالن قرار دارد.

    «سالن مهتاب» محل پذیرایی خواهد بود و تالار مذاکرات شرکت‌های خارجی نیز در همین سالن واقع شده است. سمینارها، نشست‌های تخصصی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد در «سالن بهارستان»، برگزار می‌شود. 

    علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تراکنش ایران، بیست و دوم تا بیست چهارم آبان ماه سال جاری، از ساعت 9 تا 18 به مجتمع نمایشگاهی تهران، واقع در بوستان گفتگو مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت