با حضور بیش از ۶۰ تولید کننده از سراسر ایران؛

نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی در اراک دایر می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی با حضور بیش از ۶۰ تولید کننده از سراسر ایران در اراک برپا می شود.

نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی در اراک دایر می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از دیار آفتاب, مهدی جهان‌میرزایی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان مرکزی در گفتگو اراک امروز؛ گفت: نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی با حضور بیش از 60 تولیدکننده، عرضه کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از سراسر کشور در قالب 140 غرفه نمایشگاهی در اراک برپا می شود.

    جهان‌میرزایی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی مناسب به منظور نمایش آخرین تولیدات، دستاوردها و فراهم نمودن زمینه لازم برای مبادلات تجاری و توسعه بازار در فضایی به وسعت 5000 مترمربع در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.

    وی ادامه داد: همچنین همزمان با این رویداد اولین نمایشگاه تجهیزات گلخانه‌ای و فضای سبز نیز با حضور 20 شرکت کننده از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، مرکزی، گیلان و مازندران برگزار می شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: مشارکت کنندگان به ارائه محصولات و صنایع وابسته به فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای در محل سالن «پردیس» به مساحت 2000 مترمربع خواهند پرداخت.

    وی اضافه کرد: همزمان با این نمایشگاه ها سومین نمایشگاه تخصصی خدمات، مبلمان شهری و حمل و نقل عمومی نیز با مشارکت متخصصان و شرکت های مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و حضور شهرداری های اراک، مهاجران، پرند و تفرش در محل سالن پرشیا نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی به وسعت 3000 مترمربع برگزار می گردد.

    جهان‌میرزایی اظهار کرد: این نمایشگاه ها از دوشنبه 28 خرداد لغایت جمعه یکم تیرماه 1397 از ساعت 16 الی 22 پذیرای همشهریان محترم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت