مرکز نمایشگاهی جدید پاریس راه اندازی می‌شود

عصر نمایشگاه- فرانسه در تلاش است با ایجاد و بازسازی مرکز نمایشگاه «وی‌پاریس» راهی برای مدرن‌سازی صنعت نمایشگاهی این کشور فراهم کند.

مرکز نمایشگاهی جدید پاریس راه اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش, استقرار دفتر اصلی انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی در  پاریس و شهرت همیشگی‌اش برای برپایی رویدادهای متعدد، باعث شده مسئولان این شهر برای تغییر ظاهر نمایشگاهی پاریس به تکاپو بیفتند.

    هر چند که پاریس در سال‌های گذشته با ایجاد و تاسیس ساختمان‌های جدید در زمینه برگزاری نمایشگاه، از سرتاسر اروپای مرکزی سبقت گرفته بود، اما خبر بازسازی سایت نمایشگاهی «وی‌پاریس» سایت نمایشگاهی جدید با وسعت 72 هزار متر مربع ایجاد کند. این سایت نمایشگاهی بخشی از پروژه مدرنیزه کردن شهر پاریس به شمار می‌آید، امیدها را نسبت به رشد هرچه بیشتر این شهر بیشتر کرد.

    میزبانی از 1600 رویداد در سال
    به طور متوسط سالانه بیش از 1600 رویداد از جمله 400 رویداد تجاری در پاریس برگزار می‌شود. حالا با راه اندازی مرکز نمایشگاهی جدید قرار است موقعیت نمایشگاهی پاریس در جهان تقویت شود.

    براساس نقشه‌های ترسیم شده موقعیت جغرافیایی این سایت در 15دقیقه‌ای برج ایفل قراردارد. دیوید کلینگ، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه‌ای پاریس می‌گوید: این مرکز نمایشگاهی یک بار بازسازی و دوباره طراحی شده و به نظر می‌رسد قرار است هویت جدیدی برای شهر پاریس به ارمغان بیاورد.

    جذب 5.5 میلیارد یورو سرمایه در منطقه
    پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که راه اندازی این مرکز نمایشگاهی که «وی پاریس» نام دارد، باعث جذب 5.5 میلیارد یورو سرمایه در منطقه خواهد شد و همچنین بیش از 20میلیارد یورو به گردش نقدینگی برای غرفه‌داران اضافه می‌کند. مهم‌ترین نکته این جذب سرمایه آن است که این مجموعه قرار است با سرمایه شخصی و بدون هیچ کمک مالی عمومی از سوی مسئولان شهر پاریس راه اندازی شود.

    در آستانه المپیک 2024
    هدف این مرکز نمایشگاهی میزبانی از 75 رویداد بزرگ است و قرار است تا 5 سال آینده به بهره برداری برسد و به پاریس در توسعه بازارهای گردشگری‌ش کمک کند.

    اهمیت راه اندازی این مرکز نمایشگاهی وقتی بیشتر می‌شود که می‌بینیم مسابقات المپیک 2024 پاریس نیز در راه است و این یعنی نمایشگاه جدید قرار است به زودی توجه تمام جهان را به سوی خود جلب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت