محمد حسین عادلی، دبیر کل سابق مجمع کشورهای صادر کننده گاز:

تعریف نمایشگاه تخصصی صنعت گاز ایران یک تصمیم راهبردی و در جهت منافع ملی است

عصر نمایشگاه- تصمیم و اراده برای تعریف نمایشگاه صنعت گاز ایران به عنوان یک رویداد تخصصی و ویژه در حوزه انرژی به میزبانی تهران، یک تصمیم صحیح، راهبردی و در جهت منافع ملی است.

تعریف نمایشگاه تخصصی صنعت گاز ایران یک تصمیم راهبردی و در جهت منافع ملی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران، دکتر عادلی در دیدار با مسئولان برگزاری این رویداد ضمن اعلام این مطلب و تاکید بر لزوم توجه و تمرکز بیشتر به صنعت گاز در برنامه ­های راهبردی و نقش آن در      توسعه ی کشور، افزود: برنامه ریزی و اجرای این گونه رویدادها در کشور و در سطح و طراز بین المللی توسط بخش خصوصی، ضمن ارائه توانمندی های ایران و زمینه سازی برای انجام همکاری های مشترک، مهارت های ما را در انجام فعالیت های بین المللی بیش از گذشته افزایش می دهد.

    عادلی با تاکید بر ظرفیت بالای کشور به ویژه در حوزه گاز و صنایع وابسته برای مدیریت این گونه رویدادهای جهانی، شرایط فعلی بین المللی را فرصتی مناسب برای کشور دانست که در سایه ی اتحاد و وفاق ملی، نتایج و تجربیات مطلوب و ارزشمندی به همراه خواهد داشت و در ادامه گفت: قابلیت صنعت گاز کشور به اندازه ای بالاست که کشورهای مختلف و شرکت های فعال در عرصه بین المللی، انگیزه لازم برای فعالیت و حضور در این بازار را دارا هستند.

    دبیرکل سابق مجمع کشورهای صادر کننده گاز ضمن اشاره به گستردگی کالا و خدمات مرتبط با زنجیره ارزش گاز اظهار داشت: کشورهای متعددی در این زمینه وجود دارند که علاقه مند و مصمم به همکاری با ج. ا. ایران هستند و این ابعاد بین المللی نمایشگاه صنعت گاز را تقویت می کند.

    عادلی ضمن استقبال از پیگیری ستاد نمایشگاه برای حضور مجمع کشورهای صادر کننده گاز  (GECF) و برنامه ریزی این ستاد برای برپائی سومین دوره نمایشگاه در دو سال آینده تحت عنوان IRGS 2020 ، اظهار داشت: هیچ یک از کشورهای واقع در خاورمیانه و شمال افریقا، همانند ایران توانائی و پتانسیل داخلی برای نمایشگاه صنعت گاز در این سطح را ندارند و این وجه تمایز ایران با سایر کشورهای منطقه  MENA است.

    نمایشگاه صنعت گاز ایران در تاریخ 10 تا 13 شهریورماه سال جاری مطابق با 1 تا 4 سپتامبر 2018 برگزار می شود که اولین دوره آن سرآغازی برای نمایشگاه  IRGS 2020 خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت