نمایشگاه فرهنگی مبارزه با اعتیاد در آستارا دایر شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فرهنگی عکس و پوستر مقابله با اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آستارا دایر شد.

نمایشگاه فرهنگی مبارزه با اعتیاد در آستارا دایر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, رئیس اداره بهزیستی آستارا روز شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی این شهرستان گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، عرضه آثار زیانبار موادمخدر و عواقب جبران ناپذیر آن است و این اقدامات باعث دوری مردم از مواد مخدر می شود.

    فرشاد پورافقی افزود: در این نمایشگاه حدود 300 قطعه عکس و پوستر در قالب 16 غرفه و به مدت یک هفته از ساعت 17 تا 21 عرضه شده و برگزاری کارگاه های آموزشی برای شهروندان از برنامه های جانبی نمایشگاه است.
    وی اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با مصرف مواد مخدر، پیشگیری و آگاه سازی جامعه از خطرات و مضرات اعتیاد است و بخشی از پوسترها به آشنایی با داروها و مواد اعتیاد آور اختصاص یافته است.
    فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: مواد مخدر خانواده های زیادی را از هم گسیخته و کودکان بسیاری را بی سرپرست و بدسرپرست کرده و یکی از وظیفه های ستاد مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با گسترش مصرف آن است.
    یونس رنجکش افزود: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ضروری است و رسانه های ارتباط جمعی، استادان دانشگاه و مدارس، نقش مهمی در آگاهی مردم از مضرات مواد مخدر دارند.
    تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد توسط جوانان جمعیت هلال احمر و نصب نوشته های یک عمر رنج به بهای چند لحظه خوشی، سیگار دروازه ورود به اعتیاد، نه به هر چیزی که به ضرر ماست بهترین راه مقابله با اعتیاد است از بخش های دیگر آئین افتتاح نمایشگاه بود و نظر مراجعه کنندگان را جلب کرد.
    از سی ام خرداد تا پنجم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر و بیست و ششم ژوئن مصادف با پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت