رئیس انجمن هنرهای تجسمی دماوند خبر داد

برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری در فضاهای شهری دماوند

عصر نمایشگاه- رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری در فضاهای شهری این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری در فضاهای شهری دماوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، شایسته میرزایی‌نیا با اشاره به فعالیت‌های انجمن هنرهای تجسمی در شهرستان دماوند اظهار داشت: در شهرستان دماوند هنرمندان با استعداد و توانمندی حضور دارند که آثار ارزشمند هنری بسیاری را خلق می‌کنند.

    وی ادامه داد: در نظر داریم تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب و دقیق بتوانیم شرایطی را مهیا کنیم که تمام هنرمندان بتوانند در برنامه‌ها حضور پیدا کنند و سطح کمی و کیفی هنرهای تجسمی را با توجه به ظرفیت موجود میان هنرمندان افزایش دهیم.

    رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم آزمون نقاشی و طراحی را برای هنرآموزان برگزار کنیم تا در این زمینه افراد مستعد نیز به انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند معرفی و شاگردان استادان نیز عضو این انجمن شوند.

    میرزایی‌نیا با اشاره به اینکه در پایان آزمون‌های هنری به افراد مدرک معتبر نیز اهدا می‌شود، افزود: انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند در نظر گرفته است که سه نمایشگاه بزرگ برای استادان هنرهای تجسمی و هنرجویان در مناسبت‌های مختلف برگزار کند.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بین ایام محرم و دفاع مقدس فاصله زمانی 10 روزه وجود دارد، موضوع یکی از نمایشگاه‌ها که برای هنرجویان برگزار می‌شود با عنوان محرم و دفاع مقدس است که در این زمینه، نمایشگاه دیگری با عنوان دهه مبارک فجر برای هنرجویان برگزار خواهد شد.

    رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه نمایشگاه استادان هنرهای تجسمی با موضوع آزاد برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرصتی را فراهم می‌کند تا علاقه‌مندان به هنر بتوانند با فضاهای هنری آشنایی بیشتری پیدا کنند و برای حضور در کارهای هنری تشویق و ترغیب شوند.

    میرزایی‌نیا اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در نظر داریم تا بانک اطلاعاتی جامع استادان و هنرمندان این شهرستان را فراهم کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌های اجرایی در شهرستان دماوند بتوانیم فعالیت‌ها و پویایی هنرمندان را افزایش دهیم و در ایام تابستان نیز با برپایی نمایشگاه‌ها در مکان‌های عمومی هنر را در سبد کالای خانواده‌های دماوندی اضافه کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت