نمایشگاه‌های ملی گردشگری اردبیل در استان‌های مختلف برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا در راستای معرفی ظرفیت‌های استان اردبیل در بخش گردشگری و رونق و توسعه این حوزه نمایشگاه‌های ملی گردشگری اردبیل در استان‌های مختلف برگزار شود.

نمایشگاه‌های ملی گردشگری اردبیل در استان‌های مختلف برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, نادر فلاحی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه ملی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده تا در راستای معرفی ظرفیت‌های استان اردبیل در بخش گردشگری و رونق و توسعه این حوزه نمایشگاه‌های ملی گردشگری اردبیل در استان‌های مختلف برگزار شود.

    وی با اشاره به میزبانی استان اردبیل از نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به شمار می‌رود اما به طور قطع با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سایر استان‌ها می‌توانیم ظرفیت‌های اردبیل را هر چه بهتر و بیشتر معرفی کنیم.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزد: بر همین اساس از سال آینده این نمایشگاه در اردبیل برگزار نمی‌شود و شاهد برپایی نمایشگاه ملی گردشگری استان در استان تهران و یا یکی از استان‌های اصفهان، گیلان، مازندران و آذربایجان غربی خواهیم بود.

    فلاحی گفت: در زمینه برگزاری چنین نمایشگاهی در جمهوری آذربایجان و ترکیه نیز هدفگذاری و برنامه‌ریزی‌هایی شده است تا از سال آینده بتوانیم با رویکردی جدید در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان در سطح بین‌المللی اقدام کنیم.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی را از مهمترین راهبردهای میراث فرهنگی استان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به حضور استان‌های کشور و برخی کشورهای همسایه در این نمایشگاه در این راستا می‌توانیم با بهره‌برداری از ظرفیت نمایشگاه ملی گردشگری استان، در این حوزه گام‌های اساسی برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت