برگزاری بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و غذایی خاورمیانه در ایران

عصر نمایشگاه- بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته هشتم تیرماه با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای سازمان و اتحادیه های در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و غذایی خاورمیانه در ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، در این نمایشگاه که با محوریت تحقق شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود، بیش از هزار و300 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 31 کشور جهان حضور و مشارکت دارند.

    در نمایشگاه امسال و در کنار شرکت های داخلی کشورهای اسپانیا، اسلواکی، اطریش، امارات متحده عربی، اندونزی، انگلیس، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلژیک، بلغارستان، پاکستان، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، سری لانکا، سوئیس، فرانسه، کانادا، کره جنوبی، کنیا، گرجستان، لهستان، لیتوانی، هلند، هند و یونان نیزحضور دارند.

    در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی بیش از 760 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 460 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها حضور داشته و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

    اهمیت نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران موجب شده تا تعداد زیادی از کشورها بصورت پاویون های رسمی کشوری و گروهی حضور یابند، بر این اساس 13 کشور اسپانیا، اطریش، ایتالیا، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه، چین ، دانمارک، فرانسه، لهستان، هلند و هند بصورت پاویون­های رسمی در نمایشگاه امسال مشارکت دارند.

    حمایت از تولیدات داخلی، معرفی توانمندی و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت،آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود 2018» چندین همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی برگزار می شود.

    این نمایشگاه از 8 تا 11 تیر ماه در فضایی به مساحت بیش از هفتاد و پنج هزار مترمربع در 25 سالن محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و همچنین فضای باز نمایشگاهی برپا می­شود و طی این مدت هر روز از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت