نمایشگاه «در یک شب نشینی اتفاق افتاد!» برپا می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار فرزانه خوشخو، هنرمند طراح، نقاش و فعال در حوزه تجسمی با عنوان «در یک شب نشینی اتفاق افتاد!» برگزار می شود.

نمایشگاه «در یک شب نشینی اتفاق افتاد!» برپا می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل ازنمایشگاه آثار نقاشی در «یک شب نشینی اتفاق افتاد!»، مجموعه ای است از آثار فرزانه خوشخو که زوایایی از یک ناهنجاری رفتاری را به تصویر می کشد.

    خوشخو در پیرامون این نمایشگاه گفت: موضوعی که ما آن را با «پچ پچ ها»، نگاه های «زیر زیرکی» و یا قضاوت کردن ها می شناسیم، موردی است که در جامعه کنونی، آنقدر گسترش یافته که جایگاه ویژه ای را در محافل بعضاً خصوصی به خود اختصاص داده است. آنچه که لذت یک شب نشینی و دورهمی شاد را از ما می گیرد و رفته رفته آن را به گونه ای از انزوا و افسردگی می کشاند!

    وی افزود: آثار نمایشگاه با عنوان «در یک شب نشینی اتفاق افتاد!» با استفاده ازخطوط حالت گرا و نوارهای سفید رنگ در هم تنیده و پیچیده به دور فرم بدن شخصیت ها و با استفاده از رنگ های پر کنتراست سیاه، سفید و قرمز سعی می کند این بخش از ضعف فرهنگی را به یاد مخاطبین بیاندازد. خوشخو با بیان اینکه تمامی آثار موجود در این نمایشگاه از زاویه بالا به تصویر کشیده شده اند افزود: گویی مخاطب یا شاید همان شخص سوم، که جمع را به قضاوت نشسته است! همه را از جایگاهی کاذب و از بالا، زیر تیغِ نظر خود گرفته است، این شخص کسی است که یا می بیند و قضاوت می کند و یا شخصی بی طرف است و نظاره گر آن چیزی که در حال رخ دادن است.

    فرزانه خوشخو، فارغ التحصیل رشته ی هنر است؛ او نقاشی را از دوران کودکی نه به عنوان سرگرمی، بلکه به عنوان کاری که برایش لذت بخش بوده، آغاز کرده است. وی تحصیلاتش را بصورت تخصصی در حیطه هنر از هنرستان و در رشته نقاشی آغاز کرده، مقطع کارشناسی  را نیز در رشته نقاشی و در اصفهان گذرانده است.

    اوکه فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پژوهش هنر است، تاکنون در بیش از 10 نمایشگاه گروهی و انفرادی نقاشی شرکت داشته است و مدیر اجرایی برگزاری نمایشگاه و جشنواره های متعدد هنری بوده است.

    این هنرمند بیش از 5 سال سابقه تدریس دروس تجسمی و تاریخ هنر را در پرونده ی کاری خود دارد؛ خوشخو علاوه بر این مجموعه فیگوراتیو، مجموعه ای از آثار نقاشی آبستره را در ابعاد و تکنیک های متعدد و تحت تاثیر طبیعت اصفهان و مفاهیم عاطفی به تصویر کشیده است.

    نمایشگاه «در یک شب نشینی اتفاق افتاد»، از 7 تا 13 تیرماه و از ساعت 7عصر تا 10 شب در میکا گالری جزیره کیش برپا خواهد بود.

    در این نمایشگاه 19 اثر با قطع تقریبی 30 در 40 سانتیمتر و دو تابلو با ابعاد 120 در 120 سانتیمتر که با تکنیک های متعدد میکس مدیا، اکریلیک، رنگ روغن، مارکر و...) کار شده در معرض دید مخاطبین قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت