رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب خبر داد

راه‌اندازی مرکز تجارت بین‌المللی با آماده سازی فاز دوم شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب از راه اندازی مرکز تجارت بین‌الملل همزمان با راه اندازی فاز دوم شهر آفتاب خبر داد.

راه‌اندازی مرکز تجارت بین‌المللی با آماده سازی فاز دوم شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تهران سما ، قدرت الله گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه فاز دوم شهر آفتاب بیشتر بخش‌های تجاری مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز به کار فاز دوم بخشی از این مجموعه، شهر آفتاب به نمایشگاه دائمی شرکت‌های کشورهای بزرگ خارجی تبدیل می‌شود تا بدین ترتیب کالاهایشان را برای فروش و نمایش عرضه کنند.
    رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به پیامدهای مثبت راه اندازی مرکز تجارت بین‌الملل بر رشد اقتصادی و درآمد پایدار شهر تهران به صورت خرد و کلان گفت: واقعیت آن است که با وجود ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی موجود در کشور، حتی یک پروژه نمایشگاهی در ابعاد بین‌المللی در کشور نداشتیم اما راه اندازی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای نخستین بار با پتانسیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت هوایی، زمینی و ریلی و نیز ظرفیت برگزاری در استاندارد بین‌المللی می‌تواند نقش مهمی در آینده تبادلات اقتصادی کشور ایفا کند.

    گودرزی افزود: شهر آفتاب فرصت مناسبی برای ارتقای توانمندی‌های تولید کنندگان داخلی است تا در فضای مطلوب‌تر، مناسب‌تر و وسیع‌تری کالاهای تولید داخل را به معرض نمایش بگذارند و به فروش برسانند.

    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه فضای نمایشگاهی واقع در بزرگراه چمران به دلیل مرور زمان از نظر معماری، تجهیزات نمایشگاهی، ایجاد معضلات ترافیکی گسترده و نیز وسعت کم، دیگر پتانسیل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی را از دست داده است، گفت: در حال حاضر مجموعه شهر آفتاب در زمینی به مساحت حدودی 270 تا 300 هکتار است که در آسیا و خاور میانه رتبه نخست را به دلیل وسعت نمایشگاه دارا است و تجهیزات و فضای پارکینگ آن قابل مقایسه با سایر مراکز نیست.

    رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با اذعان به اینکه این نمایشگاه نه تنها برای جنوب شهر و یا تهران بلکه برای کل کشور می‌تواند یک افتخار باشد، افزود: علاوه بر تمام مزیت‌ها، قرار گرفتن مجموعه شهر آفتاب در نزدیکی دانشگاه شاهد نیز یک مزیت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت