نمایشگاه، زمینه ای برای گسترش تعاملات اقصادی بین دو کشور است

عصر نمایشگاه- در نشستی که به منظور بررسی فرصت های همکاری اقتصادی- تجاری بین ایران و چین در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، نماینده هیات تجاری چین از دالیان، از تلاش این شهر برای مشارکت و همکاری با کشورهای خارجی در زمینه های های اقتصادی و تجاری خبر داد.

نمایشگاه، زمینه ای برای گسترش تعاملات اقصادی بین دو کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از پایگاه خبری ربیع، در نشستی که به منظور بررسی فرصت های همکاری اقتصادی- تجاری بین ایران و چین در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، نماینده هیات تجاری چین از دالیان، از تلاش این شهر برای مشارکت و همکاری با کشورهای خارجی در زمینه های های اقتصادی و تجاری خبر داد.

    وی با اشاره به اینکه، بسیاری از محصولات تولید شده در کارخانه های شهر دالیان به ایران و برخی به اصفهان صادر می گردد، تصاویری از محصولات ساخت شهر دانیال را نشان داد که یکی از آنها، تصویر قطارشهری بود که روی قسمتی از آن به زبان انگلیسی، عبارت “مخصوص بانوان” نوشته شده بود که حاکی از آمادگی برای عرضه قطار شهری به ایران و احتمالا اصفهان است.

    دانگ (Dong) نماینده صادرات و واردات شهر دالیان با اشاره به تعامل این شهر با اکثر شهرهای جهان در زمینه نمایشگاهی و حضور 34 کشور و 500 شرکت در آخرین نمایشگاه دالیان، از حضور یک شرکت ایرانی فعال در تولید فرش و موکت خبر داد و افزود: از شما دعوت می کنیم تا بمنظور گسترش همکاری های اقتصادی بین اصفهان و چین در این نمایشگاه شرکت کنید. وی گفت: ما دعوت نامه رسمی خود را برای حضور فعالان اقتصادی استان اصفهان در نمایشگاه دالیان چین ارسال خواهیم کرد.

    وی با اشاره به فعالیت های صنعتی، کشاورزی و فرصت های گردشگری دالیان چین، زمینه تعامل با اصفهان را مناسب ارز یابی کرد. نماینده هیات تجاری چین، هیات همراه خود را فعال در زمینه های پتروشیمی، IT، صنایع لجستیک و حمل و نقل، دریایی، صنایع نرم افزار و تولیدات کشاورزی و انواع میوه معرفی کرد و گفت: آمادگی همکاری برای مشارکت در صادرات و واردات را داریم. در ادامه، هرگروه فعال در زمینه ای خاص با طرف مخاطب خود در اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

    دالیان و اصفهان می توانند در بخش های صنعتی ،گردشگری و کشاورزی همکاری نزدیکی داشته باشند

    نایب رییس شورای توسعه تجارت خارجی دالیان چین در این دیدار گفت: دالیان و اصفهان می توانند در بخش های صنعتی ،گردشگری و کشاورزی همکاری نزدیکی داشته باشند .

    مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:استان اصفهان با تولید 70 درصد فولاد کشور و فعالیت بیش از 9 هزار و 500 واحد صنعتی همواره در تجارت بین الملل ایران نقش مهم و اثرگذاری ایفا می کند.

    وی خواستار همکاری اصفهان و دالیان در زمینه سرمایه گذاری مشترک شد و گفت:معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اصفهان مشارکت سرمایه گذاران دالیان چین می تواند عمق روابط اقتصادی و فرهنگی دو استان را تعمیق بخشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت