نمایشگاه بسته بندی صنایع دستی اصفهان با حضور فعالان این حوزه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه صنایع دستی گفت:نمایشگاه بسته بندی صنایع دستی در میدان نقش جهان، در ماه جاری برگزار می شود.

نمایشگاه بسته بندی صنایع دستی اصفهان با حضور فعالان این حوزه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بسته بندی صنایع دستی و تاثیر آن در صادرات این محصولات  اظهار کرد:این رغبت باید در تولید کنندگان وفروشندگان این صنایع ایجاد شود،زیرا صادرات صنایع دستی با بسته بندی امکان پذیر است.

    وی از برگزاری نمایشگاه بسته بندی صنایع دستی خبر داد و افزود: این نمایشگاه که در ماه جاری در میدان امام(ره) برگزار می شود، تمام فعالان در حوزه بسته‌بندی،برای پذیرش سفارش تولید‌کنندگان، کارهای خود را به نمایش میگذارند.

    رئیس اتحادیه صنایع دستی در مورد رغبت گردشگران خارجی به خرید صنایع دستی گفت:پارچه‌های قلمکار،نقاشی روی استخوان و صنایع دستی کوچک،طرفداران بیشتری دارد.

    وی در مورد کاربردی شدن صنایع دستی نیز بیان کرد:رویکرد تولید کنندگان در سال‌های اخیر کاربردی شدن صنایع دستی وآمیخته شدن با زندگی روزمره و تولید کالاهای مصرفی آمیخته با هنر وصنایع دستی است که در سال‌های اخیر رونق یافته با استقبال خوبی بین مردم روبه رو شده است.

    شیر دلی در مورد تولید آثار فاخر عنوان کرد:مخاطب این محصولات 10 تا 20 درصد مردم هستند و باید تولید به سمتی باشد که برای استفاده تمام افراد جامعه و گردشگران خارجی باشد.

    وی افزود:در این عرصه، به تولید کنندگان،سفارش تولید پارچه‌های سنتی و قلمکار یک دلاری تا 20 دلاری و بالاتر، به میزان انبوه داده شده است تا بتوانند این محصولات را که در بین گردشگران خارجی طرفدار بیشتری دارد، خریداری کنند.

    رئیس اتحادیه صنایع دستی در مورد کوتاه کردن دست قاچاق از این صنعت تصریح کرد:با بررسی های انجام گرفته مشخص شده که در داخل میدان هیچ کالای قاچاقی یافت نشده اما متاسفانه در اطراف میدان امام (ره)و با صدور مجوز از اتحادیه‌ها،محصولات قاچاق با نام محصولات تولید ایران به فروش می رسد.

    شیردلی با اشاره به راه مبارزه با این کالاها خاطر نشان کرد:باید بازرسی‌ها توسط اصناف،سازمان صنعت معدن وتجارت در این زمینه به صورت جدی پیگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت