رضا خیامیان، رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت:

نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران با اهمیت و مورد استقبال واحدهای صنعتی است

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران به لحاظ نشان دادن توانمندی‌های گازی کشورمان بسیار با اهمیت است و ما می‌توانیم تجهیزات ساخت داخل را در این نمایشگاه در معرض دید کشورها و همچنین شرکت‌های ایرانی قرار دهیم.

نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران با اهمیت و مورد استقبال واحدهای صنعتی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه صنعت گاز ایران, رضا خیامیان رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا)  ضمن اعلام این مطلب با اشاره به نمایشگاه اختصاصی گاز که در شهریور ماه برگزار می‌شود، گفت: با استقبالی که واحدهای صنعتی از این نمایشگاه می‌کنند، تجهیزات به کارفرمایان ارائه می‌شود و می‌تواند برای رونق بازار سازندگان تجهیزات گاز مفید واقع شود. ضمن اینکه عرصه‌ای نیز برای معرفی کالاها به شرکت‌ها و طرف های خارجی می باشد.

    وی تاکید کرد: بی شک هر جایی که عرضه تجهیزات و کالا صورت گیرد، می‌تواند برای خودش نوعی بازاریابی باشد و توان و تمایز ما را به دیگر کشورها بالاخص کشورهایی که نیاز گازی داشته و یا رقیب ما در این صنعت هستند، اثبات کند.

    رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت ایران بیان کرد: البته با توجه به اینکه ما فعلا مونوگرام API را نداریم در زمینه صادرات با مشکل مواجهیم اما برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در زمینه مشارکت با خارجی‌ها برای استفاده از نام و هم چنین بازار آنها به ما کمک کند. ضمن اینکه قطعا در زمینه رونق بازار صادراتی مان نیز مثمر ثمر خواهد بود.

    توان بالای ساخت داخل  درحد خودکفائی

    وی در خصوص توان ساخت داخل در بخش‌های مختلف مورد نیاز صنعت گاز کشور اظهار داشت: سازندگان داخلی در بخش صنعت گاز اقدامات سازنده‌ای داشته‌اند، البته بسیاری از کالاهای مورد نیاز نفت و گاز مشترک است اما در هر صورت ما در بسیاری از کالاهای مورد نیاز این صنعت، توانمند بوده و خودکفا هستیم.

    خیامیان افزود: شرکت ملی گاز در زمینه ساخت بسیاری ازکالاهای مورد نیاز خود با سازندگان داخلی خیلی خوب کار کرده و اکنون بسیاری از واحدها درگیر تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت گاز هستند و بیشترین تلاش نیز در عسلویه است.

    توافق جدید  با شرکت ملی گاز

    رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت ایران با بیان اینکه ما با شرکت SPGC در پارس جنوبی در زمینه تامین کالاها، همکاری خوبی داریم، به توافق اخیر با شرکت ملی گاز برای راه اندازی یک صندوق فناورانه اشاره و تصریح کرد: اخیرا در زمینه راه اندازی یک صندوق نوآوری و فناوری برای واحدهای فناورانه به توافق رسیدیم و شرکت‌های فعال در این زمینه می‌توانند از مزایای آن استفاده کرده و در زمینه ضمانت‌نامه و منابع مالی نیازهای خود را برطرف کنند.

    وی با بیان اینکه سازندگان ایرانی در پروژه فازهای گازی عسلویه نقش مهمی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اکنون برای نگهداری، تعمیرات و امور جاری شرکت‌هایی که در عسلویه بوده و زیر نظر SPGC و مجتمع گازی پارس جنوبی فعالیت می‌کنند، ما نیز حضور داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت