نمایشگاه کتاب تهران (۲۶۰)

نمایشگاه کتاب تهران از مهمترین نمایشگاه‌‌های کتاب خاورمیانه است

عصر نمایشگاه- سفیر مکزیک در تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از مهمترین نمایشگاه‌‌های کتاب در خاورمیانه است و شهر آفتاب می‌‌تواند در چند سال آینده مرکزی برای تبادل فرهنگ و اطلاعات بین کشورهای مختلف باشد.

نمایشگاه کتاب تهران از مهمترین نمایشگاه‌‌های کتاب خاورمیانه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، اولیسس کانچولا سفیر مکزیک با اشاره به غرفه مکزیک در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: من برای بار سوم است که از نمایشگاه کتاب تهران دیدن می‌‌کنم و هرچند که غرفه مکزیک کوچک است ولی بازدیدکننده‌‌های زیادی از آن دیدن می‌‌کنند و حضور چند دانشگاه مکزیک با آثاری از تاریخ، هنر و ادبیات و علوم اجتماعی و توسعه و فناوری و برای ما حایز اهمیت است.

    سفیر مکزیک با اشاره به فضای نمایشگاه کتاب تصریح کرد: فضای برگزاری نمایشگاه امسال بسیار زیبا و شکیل است و آنچه که من پیش‌بینی می‌‌کنم این شهر آفتاب در چند سال آینده می‌‌تواند مرکزی برای تبادل فرهنگ و اطلاعات بین کشورهای مختلف باشد.

    وی با اشاره به برنامه‌‌های خاص کشور مکزیک برای تبادل فرهنگ گفت: من دو سال و چهارماه است که در کشور ایران سکونت دارم و بسیاری از برنامه‌‌های فرهنگی در سفارت ما برگزار شده است و همیشه سفارت مکزیک آماده پذیرایی از ایرانی‌‌ها در زمینه فرهنگ و هنر است و ما مشتاقیم فرهنگ مکزیک را به ایرانی‌‌ها معرفی کنیم.

    سفیر مکزیک با بیان اینکه در مکزیک نیز نمایشگاه کتاب برگزار می‌‌شود، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب گودالاخارا یکی از مهمترین نمایشگاه‌‌های کتاب در دنیای اسپانیایی زبان است و من می‌‌توانم به جرات بگویم که نمایشگاه کتاب بین‌المللی ایران یکی از مهمترین نمایشگاه‌‌های کتاب در خاورمیانه است.

    غرفه مکزیک در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران با هشت موسسه و آموزشگاه برجسته دولتی و خصوصی شرکت کرده است غرفه مکزیک در سالن ملل قرار دارد.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز پس از 11 روز فعالیت به کار خود در شهر آفتاب پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت