گردهمایی بزرگ زنجیره صنایع معدنی؛

«هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالوژی» مهرماه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- «هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالوژی» به عنوان گردهمایی بزرگ زنجیره صنایع معدنی مهرماه برگزار می‌شود.

«هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالوژی» مهرماه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری دانشجو، کنفرانس بین‌المللی «آی‌مت 2018» یکی از مهم‌ترین اجتماعات متخصصین متالورژی جهت ارائه دستاورد‌های علمی، تکنولوژی‌های نوین و محصولات جدید بین‌المللی در منطقه خاورمیانه است.

    این کنفرانس در ابتدا از سال 2007 با همت انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران با هدف ایجاد زمینه مطلوب جهت ارائه توانایی‌های روزافزون دانشجویان و صنایع مرتبط آغاز به کار کرد و پس از گذشت شش سال و با توجه به استقبال روزافزون مخاطبین این کنفراس، در سال 2012 برای اولین بار در سطح بین‌المللی برگزار شد و توانست زمینه‌ساز ایجاد محیطی جهت ارائه دستاورد‌های روز دنیا و به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص شود.

    آی‌مت 2017 در گامی نوین، برخاسته از تجربیات دوره‌های گذشته و برای اولین بار بصورت مستقل، زمینه‌ای مناسب فراهم آورد تا بیش از 1000 دانشجو از سراسر دنیا را گرد هم آورده و طی 2 روز در هتل المپیک تهران به ارائه بیش از 700 مقاله بپردازند.

    آی‌مت 2018 یا «هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالوژی» 17 لغایت 19 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد و در این گردهمایی بزرگ زنجیره صنایع معدنی و متالوژی محور‌های مواد مهندسی، ریخته‌گری و انجماد، متالوژی فیزیکی و علم مواد، متالوژی استخراجی و ... مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

    پذیرش چکیده مقالات برای این رویداد که از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده است تا جمعه 15 تیرماه ادامه دارد و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات 10 شهریورماه است.

    گفتنی است، پس از داوری اولیه مقالات و اعلام نتایج نهایی توسط آن‌ها در 30 شهریورماه، کنفرانس آی‌مت 2018 روز‌های 17 و 18 مهرماه برپا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت