نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ امروز هم میزبان بازدیدکنندگان است

عصر نمایشگاه- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران میزبان علاقمندان، توسعه‌دهندگان فناوری و نوآوری و فعالان اقتصادی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ است.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ امروز هم میزبان بازدیدکنندگان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران, هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2108) که کار خود را از روز پنچشنبه 14 تیرماه آغاز کرده، امروز نیز در روز پایانی خود میزبان علاقمندان و فعالان حوزه فناوری و داده‌پردازی است.

    این نمایشگاه که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس و با مشارکت اتاق تهران برگزار می‌شود در مجتمع نمایشـگاهی گفت‌وگوی تهران با شعار «شهر هوشمند، زندگی هوشمند» برپاست. اتاق تهران نیز در پاویون زیرساخت‌های کسب و کار، غرفه دارد و طی دو روز گذشته میزبان علاقمندان و اعضای اتاق تهران بود و راهنمایی لازم را درحین برگزاری رویداد به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

    اتاق بازرگانی تهران در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و به‌منظور توسعه نرخ نفوذ نوآوری و فناوری در صنعت، فرصت تعامل توسعه‌دهندگان نوآوری و فناوری و سایر فعالان اقتصادی را فراهم آورده است.

    در همین رابطه معاون کسب و کار اتاق تهران ضمن اشاره به خط مشی اتاق تهران در خصوص کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان، عنوان کرد که اتاق تهران تلاش کرده است تا در نمایشگاه اینوتکس حضور گسترده‌ای و فعالی داشته باشد.

    هومن حاجی‌پور گفت: با عنایت به نقش تسهیل‌گری و حمایت‌گری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، این اتاق برآن است تا با حضور در نمایشگاه‌های نوآوری و فناوری بستر تعاملات توسعه‌دهندگان نوآوری و فناوری با سایر فعالان اقتصادی را فراهم کرده و نرخ نفوذ نوآوری و فناوری در صنعت را ارتقاء بخشد. در این خصوص تعاملات مناسبی با مرکز فن بازار ملی ایران صورت پذیرفته و در اولین گام نیز اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه اینوتکس شرکت فعالی داشته است.

    حاجی‌پور این حضور اتاق تهران را بیانگر اهتمام ویژه اتاق به بحث نوآوری و فناوری عنوان کرد و بیان کرد که غرفه اتاق تهران در این نمایشگاه فضای مناسبی جهت آشنایی توسعه‌دهندگان نوآوری و فناوری با برنامه‌های آتی اتاق بازرگانی تهران در این حوزه و برقراری تعامل ایشان با فعالان اقتصادی خواهد بود.

    ساعات بازدید از نمایشگاه، در آخرین روز آن از ساعت 10 تا 20 است. نمایشگاه اینوتکس 2018 امروز به کار خود پایان می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت