بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک در آستانه گشایش

عصر نمایشگاه- بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی سه‌‌‌‌شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از نمایندگان مجلس، مقامات اتاق بازرگانی ایران و روسای انجمن‌‌‌‌ها مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌‌‌‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌‌‌کند و ده‌‌‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و دیگر کشورهای جهان، توانمندی و تولیدات خود را به نمایش می‌‌گذارند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک در آستانه گشایش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، امسال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

    بهنام عزیززاده، رئیس ستاد اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک گفت: این نمایشگاه امسال با محوریت حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌‌‌‌‌شود و بر این اساس تلاش کردیم شرکت‌‌‌های داخلی نسبت به سال‌‌‌های گذشته حضور مؤثرتری در نمایشگاه داشته باشند.

    وی اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت حدود 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین‌‌آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس‌‌‌های بهداشتی، شرکت‌های بازرگانی پخش کاشی و نشریات مرتبط و در 12 سالن نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه بین‌‌‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    رئیس ستاد اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور است، اظهار داشت: بیست و پنجمین نمایشگاه بی‌‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه‌‌‌‌سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با طرح‌‌‌های جدید و آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و آشنا شوند.

    شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت‌‌‌‌های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه‌‌‌ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌‌‌گذاری‌‌‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌‌‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌‌ها و ظرفیت‌‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌‌‌کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از 19 تا 22 تیرماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت