الکامپ گلستان پس از سال ها وفقه دوباره برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اعلام کرد که هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۱۹ تیر به مدت ۴ روز در محل بین‌المللی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شوند.

الکامپ گلستان پس از سال ها وفقه دوباره برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی با اشاره به این افتتاحیه نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 با حضور رسول سرائیان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و هاشمی استاندار گلستان، سه شنبه 19 تیرماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه دستگاه های اجرایی خدماتی را که در بستر فضای مجای ، اپلیکیشن ها و نرم افزارها به مشتریان خود ارائه می نمایند را در معرض بازدید مخاطبان قرار می دهند.

    وی افزود: بخش رسانه های دیجیتال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و جوانان نیز در بخش استارت آپ ها حضور جدی خواهند داشت و البته ایده های آنان می تواند با حمایت سرمایه گذاران به تولید انبوه رسیده و روانه بازار شود.

    مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خاطر نشان کرد: برگزاری دوباره این نمایشگاه پس از 7 سال مایه خوشنودی است و حضور شرکت هایی از تهران و دیگر استان ها در کنار شرکت های گلستانی می تواند فضا را رقابتی تر نماید.

    احمدی با اشاره به بخش های جانبی نمایشگاه یادآور شد: 20 کارگاه در طول برگزاری جشنواره در بخش ای گوناگون پیش بینی شده است و موضوعاتی نظیر کسب و کار، امنیت، اپلیکیشن ها و نرم افزارها در این کارگاه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

    وی با تاکید به اهمیت فناوری اطلاعات گفت: امروزه در دنیا فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه مطرح است و ابزار توانمندی در همراهی امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... کشور هاست

    مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ادامه داد: کشورهایی که فناوری اطلاعات را محور توسعه خود قرار داده اند در مقایسه با دیگر کشورها از توسعه بیشتری برخوردار هستند.

    مهندس محمد احمدی گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت های مختلف باید امروز از فناوری اطلاعات به عنوان یک مزیت ارزشمند در توسعه استفاده نماید چرا که فناوری اطلاعات در تمام حوزه می تواند زمینه رشد و افزایش بهره وری را در گلستان فراهم آورد.

    لازم به ذکر است هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ و دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از 19 تا 22 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت