نمایشگاه کتاب تهران (۲۶۵)

کشورهای میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به کار خود پایان دادند

عصر نمایشگاه- کشورهای میهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا ظهر امروز/شنبه همه غرفه های خود را جمع و با اصحاب کتاب و نشر و به ویژه طالبان کتاب خدا حافظی کردند.

کشورهای میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به کار خود پایان دادند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این میهمانان ویژه که شامل، روسیه، افغانستان، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، ترکیه، عمان، الجزایر و اسپانیا بودند، از صبح امروز با فروش عادی و بعضا با تخفیف تا 50 درصد و نیز برخی دیگر با بسته بندی کردن آثار نمایشی و فروشی خود، به کار خود در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران پایان دادند.

    گفتنی است ،آنها که در سالن ملل این نمایشگاه در بهترین نقطه مرکزی آن مستقر بودند، در طول برگزاری آن  از فضای اختصاص داده شده به خود و امکانات تهویه و نور غرفه ابراز رضایت داشتند.

    همچنین برخی از آنها از جمله 'محمد' از غرفه انتشارات 'نار' ترکیه از نبود صندلی و آب سردکن برای بازدیدکنندگان و حتی برخی غرفه داران گله مند بود، اما انتقال نمایشگاه از مصلی تهران به شهر آفتاب را اقدامی خردمندانه خواند و ابراز امیدواری کرد که برخی کاستی های محل جدید از جمله مشکل حمل و نقل، عدم وجود هتل و امکانات رفاهی و درمانی در سال های آینده برطرف شود.

    'مریم واعظی' یک مسئول غرفه روسیه نیز برخی کمبودهای موجود در اولین سال برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب را طبیعی و قابل پیش بینی توصیف کرد و افزود: در عین حال برخی ناهماهنگی ها میان دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه از جمله میان عوامل گمرک، حراست و ستاد برگزاری نمایشگاه برای هیچ یک از همکاران میهمانان ویژه نمایشگاه قابل پیش بینی نبود و لذا امیدواریم در سال های آینده از این قبیل پدیده های نامطلوب ناشی از مدیریت انسانی خبری نباشد.

    وی در این خصوص افزود: کارت ویژه ورود به نمایشگاه در هفتمین روز نمایشگاه محقق شد که این مغایر تاکیدات قبلی از سوی مسوولین نمایشگاه بود.

    قابل ذکر است ،بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار فردا برای خواندن دیر است دیروز به کار خود پایان داد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت