مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

نمایشگاه صنایع دستی خلخال در هفته دولت افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با رایزنی‌های نهایی نمایشگاه صنایع دستی خلخال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه صنایع دستی خلخال در هفته دولت افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در حضور وزیر کار در بازدید از پروژه‌های گردشگری ازناو خلخال اظهار کرد: با راه‌اندازی پیست اسکی اندبیل و پل معلق ازناو شهرستان خلخال موافقت‌های اولیه اعلام شده است.

    وی گفت : در منطقه اندبیل به علت استعداد موجود منطقه موافقت اصولی ساخت پیست اسکی را صادر کرده و پیگیر تسهیلات آن هستیم.

    فلاحی در خصوص مجموعه گردشگری  ازناو نیز گفت: در مجموعه گردشگری ازناو خلخال زیرساخت‌های مهمی در حال انجام است که سه پروژه در اولویت پیگیری قرار داشته که اولین آن کمپ گردشگری بخش خصوصی است که تا هفته دولت به پایان خواهد رسید و پروژه دوم زیرساخت هتل سه ستاره سرمایه گذار بخش خصوصی این مجموعه است که پیگیری تسهیلات و مشکلات مرتبط آن هستیم تا حل شود.

    فلاحی یادآور شد: در پل معلق ازناو  که یکی از پل‌های ملی و بین‌المللی به عنوان پل معلق خواهد بود موافقت اصولی با همکاری معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث  فرهنگی و گردشگری در حال انجام است و پیگیری تسهیلات آن برای سرمایه‌گذاری هستیم و در سایر پروژه‌ها نیز همچون مجموعه رغایب‌، بام خلخال نیز این پیگیری‌ها ادامه دارد و در آینده‌ای نزدیک با ایجاد احیای بوم‌گردی در شهرستان خلخال که با برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی در شهرستان خلخال عملی خواهد شد شاهد تحول عظیم در حوزه گردشگری خواهیم بود و شهرستان خلخال رشدی تصاعدی و جهشی خواهد داشت.

    فلاحی در خصوص موزه میراث فرهنگی خلخال نیز گفت: موزه خلخال در دست مرمت است و تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

    مدیر کل میراث فرهنگی استان گفت: بهترین عیدی برای مردم فرهنگ دوست و فهیم خلخال راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی است که این نمایشگاه نیز در هفته دولت به افتتاح خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت