نمایشگاه عفاف و حجاب و همایش دختران آفتاب برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- غلامرضا نجفی گفت، نمایشگاه عفاف و حجاب با مشارکت نهاد و ارکان دولتی برای ترویج فرهنگ حجاب و هم‌چنین همایش دختران آفتاب باهدف نهادینه کردن سیره و روش فاطمه (س) در ورزشگاه سه‌هزارنفری شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

نمایشگاه عفاف و حجاب و همایش دختران آفتاب برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از برنا, غلامرضا نجفی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در خصوص دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب و تکریم از زنان و دختران در شهرستان قرچک برنامه‌های متنوع ای برگزار می‌شود.

    وی گفت: در روز ولادت حضرت معصومه (ص) خدام حرم امام رضا (ع) در شهرستان قرچک حضور خواهند داشت و بعد از استقبال مسؤولین از آسایشگاه کودکان معلولین یاس بازدید خواهند کرد.

    این مسؤول افزود: در دهه کرامت، خدام حرم ثامن‌الحجج همراه با مسؤولان شهرستان از چند خانواده‌های شهدای مدافع حرم دیدار خواهند کرد.

    جانشین بسیج سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک تصریح کرد: در دهه کرامت غبارروبی و عطرافشانی امام‌زادگان شهرستان با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و ستاد دهه کرامت برگزار می‌شود.

    نجفی بیان داشت: برای اولین بار در شهرستان قرچک 200 نفر از جوانان و کسانی که موفق به زیارت امام رضا (ع) نشده‌اند به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

    وی بابیان اینکه در هفته عفاف و حجاب دو اقدام بسیار مهم در شهرستان انجام می‌شود، اشاره کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با مشارکت نهاد و ارکان دولتی برای ترویج فرهنگ حجاب و هم‌چنین همایش دختران آفتاب باهدف نهادینه کردن سیره و روش فاطمه (س) در ورزشگاه سه‌هزارنفری شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

    این مسؤول گفت: در روز همایش دختران آفتاب غرفه‌هایی در حاشیه این همایش برپا خواهد شد تا طرح تعویض چادرهای کهنه با چادر جدید انجام شود و این اقدام در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت می‌گیرد.

    جانشین بسیج سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک خاطرنشان کرد: در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) جشن بزرگ مهرورزی در مسجد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد که در حاشیه همین مراسم نمایش تئاتر خیابانی نیز در خصوص زندگی معصومین و عفاف و حجاب در 10 نقطه شهرستان با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه‌های نمایشی برگزار می‌شود.

    نجفی بیان داشت: هدف از برگزاری همایش دختران آفتاب و نمایشگاه‌های عفاف و حجاب ارائه الگوهای ایرانی اسلامی، نمایش اقتدار و قدرت زن ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و همچنین ترویج کیف و کفش و کالای ایرانی است.

    وی اذعان داشت: با مشارکت نهادهای فرهنگی کمپین عفاف و حجاب با حضور بانوان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

    جانشین بسیج سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک در پایان گفت: وصیت‌نامه شهدا در خصوص عفاف و حجاب و ولایت‌فقیه تهیه‌شده که در دهه کرامت در اختیار شهروندان قرچکی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت