بیست و پنجمین سالگرد تاسیس گروه ایگوانا

عصر نمایشگاه- گروه ایگوانا یکی از شرکت‌های مشاوره طراحی مطرح در صنعت نمایشگاهی است، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این شرکت در مورد تاریخچه و تحول این صنعت با مدیر فروش این شرکت، بن مورفی، مصاحبه کرده‌ایم.

بیست و پنجمین سالگرد تاسیس گروه ایگوانا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، گروه ایگوانا توسط کریستوفر مورفی تاجر اهل برومسگروف در آوریل سال 1993 میلادی تاسیس شد و فعالیت خود را از یک واحد در منطقه صنعتی آستون فیلدز آغاز کرد. پس از یک دوره کوتاه رشد چشمگیر، ایگوانا زمینی در مجاورت ایستگاه رادیویی بی.‌بی.‌سی در خیابان ورچستردر وایکبلد خریداری کرد و آن را با سلیقه خود بازسازی و طراحی کرد که تا به امروز دفتر مرکزی این شرکت در همین زمین‌ها قرار دارد. برای اداره کردن این دفترها، گروه ایگوانا 17 نفر کارمند تمام وقت- مرکب از مدیران فروش، طراحی و پروژه را استخدام کرده است. ایگوانا به عنوان بخشی از برنامه سرمایه‌گذاری‌های خود در سال 2017، پروژه‌ای را در ایالات متحده آمریکا و در شهرهای میامی و فلوریدا آغاز کرده ‌که تحت برند آمریکایی ایگوانا به مشتریان آمریکایی خدمت‌رسانی کند. گروه ایگوانا در آوریل سال جاری بیست و پنجمین سالگرد طراحی و تحویل  غرفه‌های سفارشی نمایشگاهی به مشتریان خود را جشن می‌گیرد. ما برای به‌کارگیری ایده‌های خلاقانه نمایشگاهی خود به سراسر این سیاره، از بریتانیای کبیر، اروپا و آمریکا تا هند، آفریقا، خاورمیانه، استرالیا و اقیانوس آرام سفر کرده‌ایم. اگرچه اکثر مشتریان ما در سایر کشورهای جهان هستند اما همچنان با شرکت‌های بومی‌، مانند شرکت Eyespace Eyewear در استوک پریر، شرکت Titania در ورچستر و شرکت Mettis Aerospace در رِدیچ ارتباطات خوبی داریم.
    طی 25 سال گذشته که در این حوزه فعالیت کرده‌ایم، شاهد نقش مهم نمایشگاه‌های تجاری و تحولات چشمگیر صنعت نمایشگاهی بوده‌ایم- از یک رویکرد ساده «بازارمحور» تا یک شکل جهانی بازاریابی جامع که شامل فناوری‌های جاری و آینده است. در اوایل دهه 90، مدل‌هایی از جنس پلی استایرن و کارت‌های سه‌بعدی از طرح‌هایمان را به مشتریان خود ارائه می‌دادیم تا به آنها کمک کنیم قبل از ساختن غرفه‌ها شکل آن را تصور کنند.
    درحال حاضر تصاویر سه‌بعدی مجازی  و تصاویر انیمیشن را با استفاده از تکنیک نرم‌افزاری  طراحی کردیم. درحال حاضر تکنولوژی تاثیر عمده‌ای در صنعت تولید غرفه‌های نمایشگاهی دارد: طراحی تجربی به‌طور مداوم در شیوه‌های طراحی ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان از یک نمایشگاه تقاضای تعامل و اشتغال دارند و این بخش مهمی از مدل ماست که همچنان در این زمینه به تحقیق و ارائه راه‌حل‌های  پیشرفته تکنولوژی ادامه می‌دهیم. صفحه نمایش لمسی، واقعیت مجازی و صفحه نمایش‌های دیواری بزرگ LED معمولا بخشی از نمونه کارهای متنوع ما را تشکیل می‌دهند.
    گروه ایگوانا به علت فراهم‌کردن راهکارهای بسیار خلاقانه و ابتکار عمل و نوآوری در طراحی، اجرای حرفه‌ای در محل و مدیریت موثر ارتباط با مشتری به شهرت رسیده است. اخلاق حرفه‌ای ما در کسب و کار ایجاب می‌کند که برای مشتریان خود، چه مشتری‌های فعلی و چه مشتری‌های جدید، متناسب با بودجه و زمان‌بندی خدماتی منحصر‌به‌فرد ارائه دهیم. هدف ما حفظ و رشد مشتریان از طریق ارائه خدمات بی‌نظیر و تحویل به‌موقع به مشتریان است.
    «برای جشن سالگرد 25سالگی شرکت، درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد یک‌روزه با اعضای تیم ایگوانا هستیم تا بابت تمامی کارهای سختی که در طول این سال‌ها توسط کارکنان انجام گرفته، تقدیر و تشکر کنیم.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت