برای دومین بار صورت می‌گیرد

چمن مصنوعی ایرانیان سونار در نمایشگاه صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- هجدهمین دوره از نمایشگاه بین­‌المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه امسال در حالی برگزار می­‌شود که برای دومین سال پیاپی میزبان غرفه‌­ای با محصولات چمن مصنوعی است.

چمن مصنوعی ایرانیان سونار در نمایشگاه صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، بنابر اعلام شرکت ایرانیان سونار، هر متر چمن مصنوعی می‌تواند سالانه جلوی هدررفت حدود 1800 لیتر آب را بگیرد، بنابراین با ارایه هرچه بهتر چمن مصنوعی، این شرکت وظیفه اجتماعی خود را انجام می‌دهد.

    ایرانیان سونار به عنوان تنها عرضه کننده چمن مصنوعی در نمایشگاه بین‌­المللی صنعت ساختمان حاضر می‌شود.

    این مجموعه اعلام کرد: به تازگی و با رشد حضور چمن مصنوعی به عنوان محصولی نو در صنعت ساختمان و دکوراسیون ایران، برای دومین سال متوالی و تنها از طریق شرکت ایرانیان سونار، این محصولات در نمایشگاه بین‌­المللی صنعت ساختمان نیز عرضه می‌شوند. در هفدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، شرکت ایرانیان سونار تنها عرضه‌کننده چمن مصنوعی بود که 15 مدل از انواع چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی فوتبالی را به بازدیدکنندگان ارایه کرد.

    امسال نیز بیش از یک‌هزار فروشگاه و شرکت از سراسر کشور نیز با ثبت نام فرم‌های مربوطه، اظهار علاقه‌مندی کردند تا نماینده فروش شرکت ایرانیان سونار در شهرهای خود باشند. در حال حاضر ایرانیان سونار به عنوان تنها نماینده سی سی گراس چین در ایران فعالیت می­کند و از این رو تنها عرضه کننده چمن مصنوعی با استاندارد کیفی جهانی در بازار ایران محسوب می‌­شود.

    در سال جاری نیز غرفه شرکت ایرانیان سونار در سالن هفت نمایشگاه بین‌المللی جا دارد تعدادی از آخرین مدل‌های پرمصرف چمن مصنوعی به همراه چمن مصنوعی قرمز رنگ، چمن مصنوعی با طرح‌های زیبا برای مهدکودک‌ها و زمین‌های بازی به بازدیدکنندگان ارایه می‌کند.

    همچنین در این دوره برخی از نمایندگان فروش چمن مصنوعی سونار از شهرهای مختلف ایران در غرفه حضور دارند تا پاسخگوی بازدیدکنندگان باشند.

    شرکت ایرانیان سونار و سی سی گراس در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان توجه جدی به حضور یک برند معتبر چمن مصنوعی در ایران دارد و محصول چمن مصنوعی را با ضمانت نامه مطمئن عرضه می‌کند.

    همچنین بسط و گسترش فروش چمن مصنوعی سونار در سراسر کشور، با قیمت و کیفیت مناسب نیز یکی دیگر از اهداف حضور شرکت ایرانیان سونار در این دوره از نمایشگاه است.

    علاقه‌مندان برای اگاهی از انواع چمن مصنوعی، کاربرهای آن­ و آشنایی بیشتر با محصولات شرکت ایرانیان سونار می­‌توانند به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

    نمایشگاه بین­‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ پانزدهم تا هجدهم مرداد ماه 97 نیز در محل دائمی برگزاری نمایشگاه­‌های بین­‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت