در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی اصفهان مطرح شد:

فولاد کشور در رده بیستم صادرات است

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان و ظرفیت های خدادادی و موقعیت جغرافی آن همراه با پتانسیل های صنعتی و علمی بسیار، نقش چشمگیری در صنعت کشور ایجاد می کند.

فولاد کشور در رده بیستم صادرات است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴:۰۰

    محمدعلی شجاعی در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی اصفهان، اظهار کرد: لازم است  که تربیت نیروی انسانی درحوزه آموزش عالی جدی گرفته شود.

    وی با بیان اینکه دانشجویان باید از ابتدا بدانند که تحصیل آنها برای حضور در میدان تجربه است، تصریح کرد: در این صورت دانشجویی فارغ التحصیل می شود که یک کارشناس دانا و مسلط بر امور مربوطه است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان ادامه داد: در گام نخست، اتصال و ارتباط بین مراکز آموزش عالی استان و صنایع باید قوت بیشتری داشته باشد و در مرحله بعد هر آنچه داریم را باید تکمیل کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه کشور دارای صنایع مادر است، افزود: تنها به مواد اولیه و مواد خام نیاز داریم، اما گاهی این زنجیره کامل نیست.

    شجاعی ادامه داد: نگاه به نیروی متخصص در استان بسیار مهم است، چرا که این نیرو می تواند مواد اولیه مورد نیاز را تامین کند؛ ایران شایسته این است که پس از پنج دهه حضور در این صنعت، دیگر نگران تولید مواد اولیه نباشد.

    وی صادرات مواد خام تولیدی را در کشور فراوان اعلام کرد و افزود: لازم است که در تامین تجهیزات و نیروی انسانی بیشتر تلاش شود و ارزش افزوده ای که سایر کشورها می توانند تامین کنند را در داخل ایجاد کنیم.

    معاون استاندار با بیان اینکه فولاد کشور در رده بیستم صادرات است، گفت: به این معنا که در زمینه تبلیغات و بازاریابی کشور نیازمند ورود به بازارهای بیشتری هستیم که بتواند جذب نیرو و فروش کالا را افزایش دهد.

    وی ابراز امیدواری کرد که با برپایی نمایشگاه های بین المللی، امکان حضور در نمایشگاه های خارج از کشور نیز فراهم و رونق بیش از پیش در این صنعت ایجاد شود و شاهد پیشرفت بیشتری باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت