نمایشگاه ازدواج و جهیزیه ایرانی در یزد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: نمایشگاه ازدواج و جهیزیه ایرانی در یزد برگزار می‌شود.

نمایشگاه ازدواج و جهیزیه ایرانی در یزد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مسعود شریعتی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته زیر نظر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار می‌شود اظهار داشت: در راستای بزرگداشت هفته ازدواج، برنامه‌های متعددی در استان یزد اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه جشن ازدواج 22 تیر در سالن شهید صدوقی(ره) یزد برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: تجلیل از زوج‌های موفق، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند و تجلیل از خادمین ازدواج از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشن در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری نمایشگاهی با موضوع ازدواج هم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این ایام و به صورت گسترده برگزار می‌شود، ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوجین و همچنین جوانانی است که در آستانه ازدواج قرار دارند.

    شریعتی در ارتباط با بحث جهیزیه با تاکید بر اینکه ترویج ازدواج آسان مشکلات بسیاری را در این حوزه برطرف می‌کند گفت: از جمله دیگر برنامه‌های مهمی که برای این ایام در نظر گرفته شده، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و همچنین ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی برای جهیزیه است.

    وی خاطرنشان کرد: برگزاری پاتوق‌های فرهنگی در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها یکی دیگر از اقداماتی است که برای این ایام در نظر گرفته شده و این برنامه با همکاری گروه‌های دانشجویی و ورزشی و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و کاهش طلاق اجرا می‌شود.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در مقابل این اقدامات باید در زمینه کاهش هزینه‌ها، رفع مشکل مسکن و اشتغال و سایر مواردی که در ارتباط با شروع زندگی حوانان وجود دارد هم تلاش بیشتری صورت گیرد که جوانان بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت