نمایشگاه های تخصصی حوزه سلامت و آرایش در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه ملی تخصصی حوزه «سلامت، ورزش و تغذیه» و هفتمین نمایشگاه «آرایشی، بهداشتی و پوست و مو»، همزمان روز سه شنبه در اصفهان گشایش یافت.

نمایشگاه های تخصصی حوزه سلامت و آرایش در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه ها با حضور نمایندگانی از استان های مختلف کشور در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا شده است.
    در ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته بیش از 40 نمایندگی و شرکت فعال در حوزه‌های بازرگانی تجهیزات ورزشی، هیات های ورزشی، کلینیک سلامت پا، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سالم، تولیدکنندگان مکمل‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی به ارائه فعالیت‌های خود می‌پردازند.
    این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یکهزار و 600 مترمربع برگزار شده است و فعالان حوزه‌های مرتبط از استان‌های تهران، اصفهان و یزد در آن حضور دارند.
    همچنین در هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو 45 مشارکت‌کننده از استان‌های کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.
    در این نمایشگاه نیز آخرین محصولات حوزه تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو به نمایش گذاشته شده است.
    حضور کلینیک‌ها و آموزشگاه‌های برتر استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارائه خدمات ویژه از سوی آنها، خدمات ویژه‌ ای است که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
    انجمن جراحان پلاستیک و کلینیک‌های پوست و مو، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان معتبر آرایشی و بهداشتی اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و فعالیت‌های خود را در فضایی بالغ بر یکهزار و 700 مترمربع به نمایش گذاشته اند.
    در کنار این دو نمایشگاه، برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی ویژه نیز پیش‌بینی شده است.
    از جمله این همایش‌ها می‌توان از همایش 'تغذیه و مکمل‌ها'،'تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و حرکات اصلاحی'، 'تخصصی ویژه آرایشگران و سالن‌های زیبایی برتر اصفهان'،'دستگاه‌های پزشکی مراقبت از پوست و مو'، 'استخوان ایمنی بدن'، 'نقش تیپ‌های بدنی در موفقیت ورزشی'، 'چاقی و لاغری'، 'نقش ورزش در سلامت' و 'روابط اجتماعی سالمندان' اشاره کرد.
    ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، روزهای 23 تا 26 مرداد امسال از ساعات 17 تا 23 آماده بازدید عموم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت