مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد

میزان جابجایی مسافر در ایام نمایشگاه کتاب بی‌سابقه بود

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از استقبال بی‌نظیر شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این میزان جابجایی مسافر در تاریخ بهره برداری مترو تهران بی‌سابقه بود.

میزان جابجایی مسافر در ایام نمایشگاه کتاب بی‌سابقه بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ایران ، دکتر محسن نایبی اظهار داشت: مترو به عنوان وسیله‌ای ارزان، ایمن و سریع، بهترین راه برای بازدید از نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب بود و می‌توان گفت هیچ وسیله حمل و نقل دیگری نمی‌توانست این خدمات را در این سطح و با این حجم وسیع انجام دهد.

    وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران از چند ماه قبل از برپایی نمایشگاه تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم را برای ارائه بهترین خدمات به کار گرفته بود خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی خطوط 5 گانه مترو در سطح شهر تهران، بازدیدکنندگان توانستند به راحتی و با استفاده از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به نمایشگاه شهرآفتاب دسترسی پیدا کنند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید براینکه این ناوگان حمل و نقل ریلی در روزهای عادی خود هم پذیرای حجم بالایی از مسافران است تصریح کرد: پوشش مضاعف بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب نیازمند یک مدیریت جهادی بود که با همت مدیران وتمام کارکنان شرکت و تلاش مستمر آن‌ها محقق شد.

    وی با بیان اینکه تمام این توفیقات بدون لطف خداوند امکان پذیر نبود، ادامه داد: قطارهای خط یک در ایام برپایی نمایشگاه بیش از یک میلیون و 700 هزار مسافر و خط سه بیش از 550 هزار مسافر نمایشگاه کتاب را جابجا کردند که این افزایش مسافر باعث شد تا مترو تهران روزهای بی‌سابقه‌ای را در دو دهه فعالیت خود تجربه کند.

    دکتر نایبی با اشاره به اینکه بیش از 2و نیم میلیون مسافر از مترو برای بازدید از نمایشگاه شهرآفتاب استفاده کرده‌اند افزود: باید این نکته هم در نظر گرفته شود که مترو شهرآفتاب از روز نخست فعالیت خود پذیرای این حجم از مسافران بود که راه اندازی و مدیریت این خط در این مدت کوتاه افتخار دیگری است که در تاریخ مترو تهران ثبت خواهد شد.

    وی در ادامه به مدیریت لحظه به لحظه جمعیت در ایستگاه‌های مختلف مترو اشاره کرد و گفت: ما در ایستگاه شهرآفتاب و مرکز فرمان به طور مستمر میزان مسافران در ایستگاه‌های مترو را رصد کردیم و با برنامه ریزی دقیق در اعزام قطارهای فوق العاده، سعی کردیم تا در حدامکان از تجمع مسافران جلوگیری و بهترین سرویس دهی را ارائه کنیم.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه میانگین سرفاصله حرکت قطارهای مترو در ایستگاه شهر آفتاب، 10 تا 15 دقیقه بود که با تقویت ناوگان، این سرفاصله در روزهای پایانی نمایشگاه به 6 دقیقه و نیم کاهش پیدا کرد، گفت: در این ایام قطارهای مترو هرساعت 18 هزار مسافر را به شهر آفتاب منتقل کردند.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران تمام توان خود را در خدمت رسانی سریع، ایمن و ارزان به کار بسته و امیدوارم با تجهیز این ناوگان، درآینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته تری را به شهروندان ارائه کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت