مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران خبر داد

پیشنهادات جدید به ایران برای میهمان ویژه شدن در نمایشگاه‌های کتاب جهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از طرح پیشنهادات جدید از سوی برخی از کشورها برای حضور ایران به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب دنیا خبر داد.

پیشنهادات جدید به ایران برای میهمان ویژه شدن در نمایشگاه‌های کتاب جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به پیشنهادات جدید به ایران برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب برخی از کشورها به عنوان میهمان ویژه گفت: مصوب است که ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد در سال 2016 به عنوان میهمان ویژه حضور داشته باشد.

    وی ادامه داد: طی چند روز گذشته در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران نیز پیشنهاداتی در این رابطه به ایران داده شد که از جمله این موارد می‌توان به ابراز تمایل سفیر ژاپن برای این امر اشاره کرد.

    شهرام‌نیا یادآور شد: همچنین کشور مکزیک نیز مدتی است که این موضوع را طرح کرده است. از سوی دیگر کشور چین نیز ابراز تمایل کرده و علاقه‌مند است که ایران به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب این کشور حضور داشته باشد. قرار است پیشنهادات مطرح شده مورد بررسی قرار گیرد تا هر کدام از آنها که به اقتضای شبکه نمایشگاهی ما هماهنگ است، مورد توافق قرار گیرد. ظرف چند ماه آینده در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

    مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران همچنین از برنامه ایران برای میهمان ویژه سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و یادآور شد: دعوت‌هایی از کشورهای مختلف در این زمینه مطرح است که هنوز هیچ‌کدام از آنها جدی نیست. برای انتخاب میهمان ویژه سال 97، موارد متعددی مد نظر است که از جمله آنها می‌توان به تأثیرگذاری این حضور به نفع جریان نشر کشور و تنوع منطقه‌ای و ... مورد نظر قرار می‌گیرد.

    شهرام‌نیا با بیان اینکه ایتالیا سال آینده میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است، از پیشنهاد نمایشگاه کتاب پاریس به ایران برای حضور میهمان افتخاری تهران یا اصفهان در این نمایشگاه خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت