مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه بزرگ کتاب مهرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب مهرماه سال جاری و در محل نمایشگاه های بین المللی شهر زنجان برگزار می شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب مهرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه » به نقل از مهر، فاطمه کرباسی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان، با تبریک عید غدیر و با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زنجان  یکی از دستاوردهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان است، افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب مهرماه سال جاری و در محل نمایشگاه های بین المللی شهر زنجان برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه هنر بهترین و پایدارترین پایگاه و بخش غیر مادی فرهنگ محسوب می شود که نفس آن خلاقیت است، ادامه داد: هنر تئاتر با شش بخش دیگر آن ارتباط داشته و بیشترین ارتباط را با هنرهای نقاسی، معماری و موسیقی دارد.

    کرباسی افزود: هنر و زبان تئاتر نقش مهمی در انتقال مفاهیم و فرهنگ ها دارد و باید در زمنیه انتقال فرهنگ از زبان هنر بهترین استفاده صورت بگیرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با بیان اینکه هنر تئاتر دارای پیشینه طولانی است که یکی از آثار آن در هنر تعزیه نمود یافته است،افزود: در این هنر مخاطبان به عنوان رکن مهم محسوب می شوند که شیوه ارتباط گیری در این زمینه مهم است.

    دبیر اجرایی سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان با ثبت نام 18 گروه نمایشی آغاز شد و با ارزیابی هئیت بازبین در نهایت 10 گروه به بخش رقابت راه یافتند.

    حسین نجفی افزود: از 10 اثر یک اثر انصراف داد و 9 کار از 4 شهریور ماه سال جاری در این جشنواره با داوری اصغر همت، شکر خدا گودرزی و افسر اسدی به رقابت پرداختند.

    وی با بیان اینکه  فراخوان جشنواره سی و یکم از همین امروز اعلام می شود و علاقه مندان می توانند برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کنند، متذکر شد: تنها آثاری که اجرای عمومی داشته باشند می توانند در جشنواره سال آینده شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت