سخنگوی خانه مطبوعات اردبیل خبر داد

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان اردبیل

عصر نمایشگاه- سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام شده و تامین اعتبارات لازم جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان اردبیل برگزار می‌شود که به زودی فراخوان آن منتشر خواهد شد.

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مهران محمدی در جلسه تشریح برنامه‌های اولویت‌دار خانه مطبوعات استان اردبیل اظهار داشت: با تصمیم هیئت مدیره و هماهنگی‌های ایجاد شده اعضای علاقمند خانه مطبوعات، به مشگین‌شهر و پارس‌آباد سفر می‌کنند.

    سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل افزود: با تلاش دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در مشگین‌شهر، اعضای خانه مطبوعات روز یکشنبه هفته آینده که مصادف با نیمه شعبان است، میهمان مشگین‌شهری‌ها خواهند بود.

    محمدی با بیان اینکه در این سفر برنامه‌های بازدید و تفرج پیش بینی شده است، تصریح کرد: بازدید از پل معلق مشگین‌شهر، دیدار با فرماندار، استفاده از آبدرمانی، بازدید از برخی پروژه‌های شهرستان و برگزاری یک مسابقه رسانه ای از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

    وی گفت: در هفته آینده یک سفر رسانه‌ای به کشت و صنعت مغان صورت خواهد گرفت تا اعضای خانه مطبوعات در کنار بازدید از بخش های مختلف این بنگاه بزرگ اقتصادی و تولیدی، یک روز را در طبیعت پارس آباد سپری کنند.

    سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل بیان کرد: خانه مطبوعات در حال فراهم آوردن مقدمات لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی است که فراخوان آن ارسال و منتشر شده و در این دوره برای آقایان مسابقات دارت، شطرنج و فوتبال و برای خانم ها مسابقات دارت، شطرنج و دومیدانی برنامه‌ریزی شده است.

    محمدی با اشاره به تاخیر پیش آمده در برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار مناسب برای این برنامه در حال اخذ است و به زودی فراخوان جشنواره انتشار خواهد یافت که امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه و جشنواره، شاهد همدلی بیش از پیش اهالی رسانه استان باشیم تا رونق رسانه‌ای استان را رقم بزنیم.

    وی با بیان اینکه سایت اطلاع رسانی و ساماندهی خانه مطبوعات استان اردبیل راه‌اندازی شده است، افزود: برای ارائه خدمات اطلاعات ثبت و تکمیل شده اعضا در سامانه ملاک عمل خواهد بود و از طریق این سامانه برای نخستین بار آرشیو الکترونیکی مربوط به اعضا ایجاد خواهد شد و خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

    سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل با دعوت از اعضا برای مراجعه به سایت خانه مطبوعات اظهار کرد: با مشارکت صمیمانه شهردار اردبیل سایت خانه مطبوعات در آدرس www.khaneh-ma.ir ایجاد شده است که اعضا از بخش درخواست عضویت باید اطلاعات مربوط به خود را ثبت و تکمیل کنند.

    محمدی بیان کرد: با هماهنگی‌های ایجاد شده با فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هرگونه برنامه‌ریزی برای مراسم روز خبرنگار و انتخابات هفتمین دوره هیئت مدیره که در دی ماه 95 برگزار می‌شود، بر اساس اعضای ثبت نام کننده از طریق سایت انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت