نمایشگاه بین المللی دمشق گشایش یافت

عصر نمایشگاه- شصتمین نمایشگاه بین المللی دمشق پنجشنبه شب با حضور عماد خمیس نخست وزیر سوریه و ۱۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۴۸ کشور جهان در شهرک نمایشگاهی دمشق گشایش یافت.

نمایشگاه بین المللی دمشق گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، شصتمین نمایشگاه بین المللی دمشق از امروز با شعار 'بزرگواری شرق ابتدایش دمشق است' با حضور میهمانان داخلی و خارجی گشایش یافت.
    نمایشگاه دمشق که سابقه برگزاری آن به سال 1954 میلادی می رسد، یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های تجاری در منطقه خاورمیانه و بزرگ ترین رویداد اقتصادی سوریه محسوب می شود.
    برگزاری این نمایشگاه نشانه ای از بازگشت آرامش و ثبات به سوریه و شروع روند بازسازی پس از جنگ در این کشور است و شرکت هایی که برنامه مدونی برای خود در این نمایشگاه اقتصادی دارند، موفق خواهند بود.
    مدیرکل مؤسسه عمومی نمایشگاه ها و بازارهای بین المللی سوریه گفت: نمایشگاه بین المللی دمشق با حضور 48 کشور جهان آغاز به کار کرده است.
    فارس کرتلی اظهار داشت: سال گذشته 43 کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشتند که امسال شرکت های جدیدی از کشورهای آرژانتین، مقدونیه و اوستیا در نمایشگاه دمشق حضور پیدا کردند.
    این نمایشگاه از فردا (جمعه) از ساعت هشت صبح تا 11 شب برای بازدید عموم باز است.

    ** حضور 52 شرکت ایرانی در نمایشگاه دمشق
    مدیر سالن ایرانی نمایشگاه بین المللی دمشق گفت: جمهوری اسلامی ایران با 52 شرکت بزرگ در شصتمین نمایشگاه بین المللی اقتصادی دمشق حضور دارد.
    محمد رضا خانزاده اظهار داشت: این تعداد شرکت های بزرگ از جمهوری اسلامی ایران در 52 غرفه محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند.
    وی گفت: تلاش شده است فعال ترین شرکت ها و بهترین محصولات ایرانی با قیمت های مناسب در این نمایشگاه حضور یابند تا مورد استقبال بیشتر طرف های سوری و شرکت کننده در این نمایشگاه قرار گیرند.
    خانزاده بیان کرد: شرکت خودروسازی سایپا، لوازم خانگی، صنایع و مواد غذایی، مصالح ساختمانی، خدمات کشاورزی و دامپروری و هلدینگ گسترش صنایع معدنی از مهمترین شرکت های ایرانی نمایشگاه بین المللی دمشق هستند.
    جمهوری اسلامی ایران سال گذشته با 31 هلدینگ، بزرگ ترین شرکت کننده پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق بود.
    31 هلدینگ از جمهوری اسلامی ایران که هرکدام از آن ها مجموعه ای از شرکت های مختلف در زمینه های فعالیت خود به شمار می رفتند، در 31 غرفه محصولات و خدمات خود را ارائه دادند.
    پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی دمشق سال گذشته با حضور 43 کشور از جمله روسیه، چین، ایران، ونزوئلا، عراق، هند و 20 شرکت خارجی دیگر پس از یک وقفه هفت ساله گشایش یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت