شروع نمایشگاه‌های استانی کتاب در ارومیه

عصر نمایشگاه- نمایشگاه‌های استانی کتاب در سال جاری با برگزاری سیصد و پنجاه و نهمین نمایشگاه استانی در ارومیه دنبال می‌شود.

شروع نمایشگاه‌های استانی کتاب در ارومیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی از 20 تا 25 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور 264 ناشر از سراسر کشور در 3 سالن مجزا، در 216 غرفه و با ارائه 65 هزار و 983 عنوان کتاب برگزار می‌شود. از استان آذربایجان غربی 12 ناشر در نمایشگاه حضور دارند. تعداد 9 کتاب‌فروشی از استان با ستاد برگزاری نمایشگاه مشارکت دارند و تا دو هفته بعد از برگزاری نمایشگاه بن‌های توزیع‌شده در این کتاب‌فروشی‌ها اعتبار دارد. مبلغ 450 میلیون تومان یارانه بن خرید کتاب با تخفیف 20 درصد برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
    برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در موضوع دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب‌خوانی، رونمایی از کتاب «بوردا بیر دنیز وارایمیش»، کارگاه آموزشی باشگاه‌های کتاب‌خوانی، نقد مجموعه شعر آئینی به مناسبت ایام محرم، برگزاری ویژه‌برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعرخوانی شاعران جوان استان، رونمایی از کتاب‌های «میوه باغ من مادرم است» و «مادر من در سکوت عالمه»، اجرای نمایش در راستای ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی، داستان‌خوانی با محوریت سبک زندگی ایرانی – اسلامی، شیوه‌های نقد داستان، نقد مجموعه شعر «هامونیه»، نشست تخصصی «چه درس‌هایی از عاشورا بگیریم»، نشست تخصصی «نقش شهریار در ادبیات»، اجرای تئاتر خیابانی، و نمایش فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوان ارومیه ازجمله برنامه‌های جنبی درنظر گرفته‌شده برای این نمایشگاه است.
    شانزدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی 20 تا 25 شهریور از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت