برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان در آبان ماه

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نمایشگاه کتاب از ۹ تا ۱۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان در آبان ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در جلسه هماهنگی نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان برگزاری این نمایشگاه را در ارتقای فرهنگی جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و آن را از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی استان توصیف کرد و اظهار داشت: پس از حدود 3 سال وقفه، نمایشگاه کتاب اصفهان برگزار می‌شود بنابراین لازم است در زمینه اجرای آن برنامه ریزی و هماهنگی های بیشتری صورت پذیرد.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب از 9 تا 14 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مخاطبان نمایشگاه جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و طلاب هستند که برای حضور این قشر در نمایشگاه برنامه ریزی و پیگیری های لازم  با همکاری دستگاه‌های مربوط درحال انجام است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های دولت تصمیم گرفته شده برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان به بخش خصوصی واگذار شود، خاطرنشان کرد: در بحث محتوای نمایشگاه با توجه به اینکه وقت و هزینه بسیاری برای انجام این کار صرف می‌شود لازم است از نظر محتوا غنی باشد تا همه مخاطبان بتوانند از آن استفاده ببرند.

    وی حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان را موجب غنا و کیفی کردن نمایشگاه کتاب دانست و اظهار کرد: بحث اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه بسیار مهم بوده که باید به آن پرداخته شود و با توجه به اینکه این کار بزرگ متعلق به کل استان است استفاده از نظرات سازمان ها، دستگاه‌ها و صاحب نظران بسیار ضروری است.

    حجت الاسلام انصاری بیان کرد: مسابقات مختلف، برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های آموزشی به منظور ترویج کتاب و کتاب خوانی  در طول زمان برگزاری نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

    وی اطلاع رسانی و تبلیغات برای حضور مردم در زمان برگزاری نمایشگاه را  مهم دانست وافزود:  اگر همه  در اطلاع رسانی مشارکت کرده و مخاطبان خود را مطلع نمایند فرآیند برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان به شکل مطلوب تری برپاخواهد شد.

    نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان  از 9 تا 14 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت