در فرهنگسرای نیاوران ؛

بازدید لوریس چکناواریان از نمایشگاه مشاهیر موسیقی در نیاوران

عصر نمایشگاه- لوریس چکناواریان عصر روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور در فرهنگسرای نیاوران از پرتره چهره خودش و همچنین دیگر پرتره های ساخته شده از مشاهیر موسیقی ایران بازدید به عمل آورد.

بازدید لوریس چکناواریان از نمایشگاه مشاهیر موسیقی در نیاوران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسکانیوز ،پرتره ی "لوریس چکناواریان" توسط "النا پروین نمین" در کنار 14 چهره ی ماندگار دیگر موسیقی ایران با استفاده از تکنیک بافت روبان های پارچه ای رنگی بر بستر فنس فلزی طراحی و ساخته شده است ، که برای اولین بار توسط "هیوا پاشایی" عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران ابداع و به سرپرستی وی اجرا گردیده است.

    لوریس چکناواریان در این بازدید نمایشگاه را بسیار خوب و فوق العاده توصیف کرد و ابراز داشت: دیدن چنین نمایشگاهی در فضای باز برای من بسیار جالب و جدید بود. خیلی خوشحالم که پرتره ام در کنار دیگر اساتید موسیقی ایران قرار گرفته است. نوع کار و محدودیت های موجود در آن برای خلق تصویر پرتره این نمایشگاه را بسیار خاص کرده است . من تاکنون نمونه چنین نمایشگاهی را در سفرهایم به کشور های مختلف ندیده بودم.

    وی با تشکر از سازندگان پرتره های مشاهیر موسیقی ایران و برگزار کنندگان نمایشگاه خاطر نشان کرد:نمایشگاه هایی با چنین موضوعاتی برای هنرمندان پیشکسوت ایجاد انگیزه می کند و برای آنها الهام بخش است . توجه به هنرمندان با سابقه باعث می شود آن ها احساس تنهایی نکنند.

    وی در پایان صحبت هایش با تمجید از تمامی سازندگان پرتره های مشاهیر موسیقی ایران پرتره شهرام ناظری ، محمد رضا شجریان ، شهرداد روحانی و استاد بنان را قابل توجه دانست.

    گفتنی است آئین رونمایی از پرتره مشاهیر 16 اردیبهشت ماه با حضور اساتید موسیقی ایران همچون شهرام ناظری ،کیوان ساکت ، مجید درخشانی ، ارسلان و هانا کامکار در فضای باز مجموعه فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و این نمایشگاه تا آخر اردیبهشت ماه دایر می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت