مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران خبر داد

حضور ۱۲۴ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه عمران و ساختمان کیش

عصر نمایشگاه- مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران از حضور ۱۱۲ شرکت داخلی و ۱۲ نمایندگی از ۱۷ کشور خارجی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان به میزبانی کیش خبر داد و افزود : احتمال افزایش این تعداد تا روز برگزاری وجود دارد .

حضور ۱۲۴ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه عمران و ساختمان کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمد حسین کلاتهایی درمورد جزییات این نمایشگاه گفت: اتاق تعاون ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را با حضور شرکت های داخلی و خارجی، انبوه سازان، تولید کنندگان، صنعتگران و شرکت های وابسته حوزه ساختمانی از ایران و چند کشور در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می کند.

    وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و فعالان عرصه ساخت وساز، معرفی و نمایش بخشی از توانمندی های تولیدی و صادراتی، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان و آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در کشور عنوان کرد.

    این مسئول در اتاق تعاون اظهار داشت :این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز است و می تواند زمینه ای برای سیاست گذاری صحیح ، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تداوم ثبات قیمت ها در بخش مسکن باشد.

    وی تعداد شرکت های داخلی و خارجی را 124 شرکت اعلام کرد و گفت : 112 شرکت داخلی و 12 شرکت و نمایندگی خارجی از 17 کشور در این رویداد حضور دارند ،چین و ترکیه با 165 و 30 متر مربع فضای نمایشگاهی به صورت مستقیم و باقی به صورت غیر مستقیم در نمایشگاه شرکت دارند ،ترکیه ، بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ایتالیا، سوئیس، آمریکا، مالزی، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، نروژ، فرانسه، کانادا شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه هستند که توانمندی و محصولات خود را در فضایی به وسعت بیش از چهار هزار و 750 متر مربع به مخاطبان عرضه می کنند .

    کلاتهایی اضافه کرد : شرکت کنندکان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها، تولیدات و فناوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی ، یراق آلات ،سنگ های ساختمانی ،رنگ ، چسب ، رزین و عایق ، درب های اتوماتیک ، دکوراسیون و معماری داخلی ، شیرآلات بهداشتی ،کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش های کف ،لوله و اتصالات ، تجهیزات و لوازم ایمنی کار به معرض نمایش می گذارند .

    وی برگزاری همایش تخصصی سازمان نظام کاردانی را از برنامه های جنبی نمایشگاه ذکر کرد.
    مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون در مورد ویژگی های عمده و شاخص این نمایشگاه به ایرنا گفت : تاکید بر اقتصاد مقاومتی در راستای نامگذاری سال به عنوان (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) ،استفاده از ظرفیت ها، معافیت ها و تسهیلات منطقه آزاد برای شرکت کنندگان ، حضور شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در حوزه صنعت ساختمان ، تاکید بر حضور شرکت های ایرانی با تولیدات ملی ، دعوت از شرکت های معتبر و برند مطرح در سطح کشور ومراکز علمی برای بازدید از نمایشگاه ،توجه ویژه به نشریات و مجلات تخصصی از ویزگی های عمده نمایشگاه دوازدهم است .

    کلاتهایی وزارت های تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، راه و شهر سازی ، سازمان نظام مهندسی ، سازمان نظام کاردانی ،نشریات تخصصی حوزه صنعت ساختمان و شرکتهای بزرگ تولیدی در حوزه صنعت ساختمان و نمایندگی های شرکت های معتبر خارجی را از وزارتخانه ها و موسسه ها ی شاخص مشارکت کننده در این نمایشگاه عنوان کرد .

    وی در مورد فضای حاکم بر این صنعت در کشور گفت : با وجود نگاه زیربنایی و زیرساختی به صنعت ساختمان همچنان رکود نسبی حاکم بر این صنعت را شاهدیم ، شرایط نوسانی بازار سرمایه و رکود بازار مسکن، تاثیر مستقیمی بر این صنعت و فعالان این عرصه داشته است.

    کلاتهایی تصریح کرد :نمایشگاه عمران و ساختمان که نمایش دهنده توانمندی های عمرانی و ساختمانی است از گزند این رکود در امان نمانده است اما تبلیغات ، بازاریابی و اشاره به ظرفیت های عمرانی و ساختمانی جزیره کیش و معافیت های مالیاتی مناطق آزاد سبب می شود تا شاهد حضور پر رنگ برندهای معتبر و مطرح در این عرصه باشیم .

    مشاور رئیس اتاق تعاون حامیان اصلی این نمایشگاه را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه های سراسری مسکن کشور، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، دفتر امور مقررات ملی ساختمان، وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران عنوان کرد .

    وی گفت : رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی ، رئیس اتاق تعاون ایران، رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک ، رئیس اتاق تعاون ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، قائم مقام وزیر راه و شهر سازی ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله مسئولان دعوت شده به مراسم گشایش این نمایشگاه هستند .

    نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش فردا سه شنبه در محل دایمی نمایشگاه های کیش گشایش می یابد و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت